Skip to main content

Wij hebben sinds vandaag weer KPN, helaas bleek dat wij niet de glavezelkabel van Odido niet konden gebruiken. Nu hebben wij weer internet en tv via de telefoonlijn. Wij hebben nog 2 weken toegang tot Odido via de glasvezel

 

Als wij nu de beeldkwalitieit vergelijken tussen KPN en Odido, is die van KPN stuk mindere kwaliteit en heel erg donker.

Dit vind erg jammer, maar is dit op te lossen?

 

Ik hoor het graag.

Groeten, 

Jan Kok 

Hallo @jankok ,

De beeldkwaliteit is zeker in te stellen. Raadpleeg daarvoor dit topic:

 


Ik weet niet wat voor tv-kastje je had via Odido. De hierboven genoemde box, zou ook door Odido bij nieuwere abbo's (2022/2023) aangeboden moeten worden. Odido huurt zijn TV-aanbod van KPN. Wat wel kan meespelen is DSL versus glasvezel en de bandbreedte waarmee TV-kanalen worden aangeboden. Zou eigenlijk weinig moeten verschillen.

Persoonlijk zou ik glasvezel niet inruilen voor DSL, zeker niet als je wat verder van een telefooncentrale woont.

Aan de andere kant is het TV aanbod van KPN uitgebreider dan Odido.


Odido huurt zijn TV-aanbod van KPN.

Dat doet Odido niet.


Wacht even. Wel of niet Odido???

Niet?

helaas bleek dat wij niet de glavezelkabel van Odido niet konden gebruiken

Wel, zelfs werkend 

Wij hebben nog 2 weken toegang tot Odido via de glasvezel

In dit laatste, waarom niet Odido gehouden. Met glasvezel, wat dus wel werkt.

En nu weer kpn over koperlijntje..…

Mij ben je even kwijt met dit verwarrende relaas. Sorry. 

Wat donker betreft. Staat HDR functie al op automatisch? 

Instellingen- apparaat- apparaat voorkeuren- beeld en geluid 

 


Hoi @jankok . Ik moet bekennen dat ik niet helemaal begrijp wat je nu hebt en wat je toekomst plannen zijn.

 

De vraag over het donkere beeld kan te maken hebben met UHD wat we momenteel bij het voetbal aan hebben staan. Dan zouden de anders zenders wel goed moeten zijn. 


Reageer