Skip to main content
Beantwoord

Beeldkwaliteit KPN TV+ op Google Streamer verandert elke minuut

• July 30, 2025
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

Hallo, ik heb geen ervaring met de voorgaande versies. De app werkt hier opzich prima behalve dat de beeldkwaliteit best vaak veranderd (elke 30sec/ 1-2minuten). Van erg blokkerig naar weer normaal scherp beeld en dan ineens weer blokkerig. Ik heb de app op een Google TV Streamer versie 14 en ben via wifi verbonden. Nu is het wifi netwerk hier niet super maar wanneer ik naar m’n hotspot switch met iets beter ontvangst blijft het hetzelfde. Toevallig heb ik ook de Canal+ app momenteel in gebruik en als ik switch naar die app (dus op zelfde wifi netwerk): haarscherp beeld en het beeld blijft haarscherp; geen enkele vermindering in beeld kwaliteit. Zodra ik weer switch naar de KPN TV+ app: beeld om de zoveel tijd weer blokkerig / slecht. 

Is dit iets waar jullie naar kunnen kijken? Thanks. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Dit klinkt toch wel echt als een verbindings issue ​@MdM78 (en hoe de app daar mee om gaat), ik weet niet of het mogelijk is het bekabeld eens te proberen maar je zou wel kijken of je het wifi kunt verbeteren. We hebben daar ook een artikel over, je kunt hier ook even een eigen topic voor aanmaken.

7 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 31, 2025

Dit klinkt toch wel echt als een verbindings issue ​@MdM78 (en hoe de app daar mee om gaat), ik weet niet of het mogelijk is het bekabeld eens te proberen maar je zou wel kijken of je het wifi kunt verbeteren. We hebben daar ook een artikel over, je kunt hier ook even een eigen topic voor aanmaken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 31, 2025

Hallo Thomas, bedankt voor je reactie. Ik kan pas over een paar dagen testen met een beter wifi netwerk; laat ik je weten!