Skip to main content

Wanneer ik tv wil kijken op mijn i-pad, via wifi, kan ik de resolutie niet meer aanpassen naar hoog, automatisch, of laag. Klopt dat?

Ja, dat klopt.


Dat kost dan wel 3 x zoveel data


Dat kost dan wel 3 x zoveel data

Via wifi toch niet erg?

Of is het een hotspot?


Dat kost dan wel 3 x zoveel data

Dat vinden ze bij KPN heel fijn. Een databundel is dan heel snel geen optie meer. Klant zal dan een abonnement moeten nemen met onbeperkt data. Dat levert meer op voor KPN. 


Dat kost dan wel 3 x zoveel data

Via wifi toch niet erg?

Of is het een hotspot?

Hotspot


Ja, dat is dan minder fijn. 


Hi @Forum ik,

Als je niet kunt kijken via de wifi, snap ik dat het wel heel vervelend is dat de resolutie niet aan te passen is op het moment 😕

De wens is bekend bij het ontwikkelteam en het heeft niks te maken met dat we graag unlimited abonnementen willen verkopen, zoals Nick83 zegt. Als er wat verandert aan de mogelijkheden tot instellen dat lees je dat als eerst in onze product updates, houdt die dus in de gaten!


Dus als je straks in het buitenland met Unlimited data wilt kijken via de app ben je zo door je data heen met al die lange MB’s slurpende sport evenementen. Dus ja ik denk dat Nick83 hier wel gelijk heeft en moet het wel iets commercieels zijn! Want anders hadden ze de mogelijkheid wel ingebouwd… Ik hoop dat dit heel snel aangepast wordt zodat de klant weer tevreden is, maar dat zal wel niet! 


Reageer