Skip to main content

Ik krijg bij oa Opsporing Verzocht dit icoontje te zien in de gids en kan de uitzending niet terugkijken vanaf begin. Vreemd voor een NPO uitzending. Iemand een idee of dit een storing is of …. ? 

 

Begin gemist kan bij Opsporing verzocht wel hoor...je kunt het alleen niet terugkijken als het eenmaal afgelopen is. Dat hangt samen met de aard van het programma, als een dader gepakt is ofzo. Het gekke is dat het in de NPO-app wel gewoon terug te kijken is...dat is dan ook het alternatief: terugkijken via NPO Start. 

Als u de +Box hebt kunt u daarop de NPO Start app installeren (kan dacht ik op de Arris ook) @Resi.


Begin gemist lukte dus niet, anders zou ik het hier niet vragen… ik kende het tekentje niet en vroeg me af of het om een storing ging. In NLziet kan ik alles zien waarbij wil zien ;)


Hmm...vreemd. Ik heb dezelfde uitzending bekeken door gebruik te maken van Begin gemist...bij mij werkte het dus wel...u hebt een +Box, @Resi?

 


Hmm...vreemd. Ik heb dezelfde uitzending bekeken door gebruik te maken van Begin gemist...bij mij werkte het dus wel...u hebt een +Box, @Resi?

 

Ja klopt. Heel vreemd, kan m nu ook niet terug kijken…


Nee, terugkijken kan dus niet bij Opsporing verzocht...dat geeft dat symbooltje ook aan. Dat is een streepje door de Playknop.