We hebben sinds gisteren KPN TV+. Ik wil het aantal minuten voor de start van het programma aanpassen maar kan het niet vinden.
Dat is niet mogelijk,Â
Nu is het zo dat programma's soms net iets na het begin starten, dat is een fout. Het scheelt maar een paar seconden tot een minuut, dus in de praktijk heb je er geen last van.
Je kunt eventueel nog het programma ervoor terugkijken en dan het aantal minuten dat dat programma duurt vooruitspoelen. Dan zie je nog het begin van 'jouw' programma.
Hoi
Even een aanvulling op het bericht van
Als je terugkijkt of opneemt via de Belgische zenders dan is het inderdaad veel voorkomend dat de tijden niet kloppen.
Dat is een fout bij de Belgische TV, niet bij de KPN.
Ook de zender Ons is slordig met de tijden.
De meeste andere zenders hebben een beter tijdschema.
Ja klopt.
Dankjewel. Maar helaas is dat geen verbetering ten opzichte van het oude abonnement. Daarmee kon je wel de begintijd bijstellen.Â
In de praktijk is die vijf minuten voldoende, en vaak kan je, zelfs bij de commerciële zenders, de reclame waar je vaak in terecht komt nog doorspoelen. In die zin kun je het wel aanpassen dus,
Het heeft te maken met de EPG die niet juist is doorgegeven of niet is aangepast nav van veranderingen, hoe dat werkt (of niet dus) verwonderd mij al geruime tijd, oa hier :
Â
Dit is hier een beetje off topic volgens mij,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.