Skip to main content

Hallo,

Ik heb 2 TV boxen DIW 7022, die af en toe zomaar spontaan herstarten. Zeer irritant.

Vandaag een film proberen terug te kijken van Net5, en een kwartier voor het einde kwam er een zomaar een spontane herstart.

Geprobeerd de fil weer te starten, maar dan begin je bij het begin, en mag je niet doorspoelen, dus helaas hebben we de film voor ¾ gezien.

Gebeurt helaas wel vaker op beide boxen. Waarom is dat?  Is er ergens een log-bestand waar ik kan zien wat er gebeurt?

Zijn mijn beide boxen defect?

Het enige moment dat zo'n box spontaan zou mogen resetten is na een update Ricky, vreemd zeg. Op een logbestand kan ik je niet meteen wijzen maar wellicht zou je de boxen eens een frisse start kunnen geven.

Ook bij ons herstarten de beide DIW7022 herhaaldelijk spontaan. Het is werkelijk niet te voorspellen wanneer dat zal gebeuren.

En KPN vindt dat acceptabel? Of gaan ze er iets aan doen?

Ik heb dit ook een paar keer per week. Al vaak een reset gegeven, lost niks ook.

Het beeld hapert ook regelmatig, dat is na reset even weg, maar na paar dagen ook gewoon weer terug.

Als KPN hier niets aan wil doen, ben ik genoodzaakt een andere aanbieder te zoeken.

Hebben jullie suggesties waat het wel beter is?

Resetten haalt idd niets uit.

En nu?

Dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice Rick zodat het een en ander doorgemeten kan worden en eventueel een storingsmelding voor je aangemaakt kan worden. Dat kan vrij eenvoudig via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt en dan lopen mijn collega's dat voor je na.

Reageer