Skip to main content

KPN TV box geeft vaak happeringen met zwart beeld. Regelmatig klopt de sychronisatie met geluid niet. Soms stopt de uitzending en gaat hij terug naar zenderoverzicht. Allemaal erg hinderlijk. Is hier iets aan te doen? Is de KPN apl nieuw en nog niet uit ontwikkeld?

Welk merk en type tv-decoder heb je aan gesloten en welk merk en type modem heb je?

Heb je de tv-decoder al eens een fabrieks-reset gegeven @PierreRouge ?

 

 


Alles van KPN. Nog geen 2 maanden oud. Nieuwe KPN installatie. Ik dacht Experiabox V10!? En een KPN ontvanger.


Zit daar wellicht nog een switch tussen? 


Alles van KPN. Nog geen 2 maanden oud. Nieuwe KPN installatie. Ik dacht Experiabox V10!? En een KPN ontvanger.

 

Ik denk dan dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Maar je had dus al een abonnement bij KPN, dat zie ik omdat je de Experiabox V10 heb.

 

Wat zit er tussen de DIW7022 en de Experiabox V10? (of te wel, wat zit daar echt allemaal tussen)

 

Een DVS of een switch kan de boosdoener zijn. 


Goedemorgen @PierreRouge en bedankt voor je bericht!

Alles van KPN. Nog geen 2 maanden oud. Nieuwe KPN installatie. Ik dacht Experiabox V10!? En een KPN ontvanger.

 

Ik denk dan dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Maar je had dus al een abonnement bij KPN, dat zie ik omdat je de Experiabox V10 heb.

 

Wat zit er tussen de DIW7022 en de Experiabox V10? (of te wel, wat zit daar echt allemaal tussen)

 

Een DVS of een switch kan de boosdoener zijn. 

Hier ben ik in eerste instantie ook benieuwd naar. Verder; heb je de tv box ook al eens een reset gegeven?