Skip to main content
Beantwoord

Bekabelde TV+ Box kan niet met Wifi verbinden voor de Chromecast

• December 16, 2024
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Mijn nieuwe TV+ box is bekabeld aangesloten, maar ik kan geen wifi verbinden om b.v. chromecast te kunnen gebruiken. Is deze combinatie niet mogelijk?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Wil je gebruik maken van een losse Chromecast of van de  in de TV+ box ingebouwde Chromecast. Voor de ingebouwde Chromecast kun je op de Community kennisbank alle instructies vinden: Casten naar de ingebouwde Chromecast op de KPN TV+ Box

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 16, 2024

Mijn nieuwe TV+ box is bekabeld aangesloten, maar ik kan geen wifi verbinden om b.v. chromecast te kunnen gebruiken. Is deze combinatie niet mogelijk?

Korte antwoord. Nee, het is toch  mogelijk zolang de telefoons en tv+box in dezelfde subnet zijn

• December 16, 2024

Het korte antwoord is dus: ja. Wel mogelijk. Als je alle apparatuur in 1 netwerk hebt. Wat in principe bij een eenvoudige standaard opzet zo zal zijn.

Gebruik je misschien een extra WiFi router? Deco of Orbi of zoiets?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 17, 2024

Wil je gebruik maken van een losse Chromecast of van de  in de TV+ box ingebouwde Chromecast. Voor de ingebouwde Chromecast kun je op de Community kennisbank alle instructies vinden: Casten naar de ingebouwde Chromecast op de KPN TV+ Box