Skip to main content
Antwoord

Bekabelde tv ontvanger op tijd in & uit schakelen

• April 15, 2024
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een Box12 en probeer de bekabelde tv-ontvanger op bepaalde tijden aan & uit te schakelen maar dat werkt niet. In het tabblad “Ouderlijk toezicht” is bij het apparaat “VIP5202_F97778” (= tv ontvanger van KPN) aangegeven op welke tijden het apparaat verbonden is met internet. Ook de wifi van de Box12 is uitgeschakeld daar ik een andere router hiervoor gebruik, die ook bekabeld is aangesloten op de Box12.

Met de handleiding kom ik helaas niet veel verder.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @Epi, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Het 'ouderlijk toezicht' werkt alleen voor de wifi. Voor een tv ontvanger die bekabeld moet worden aangesloten, werkt dit (nog) niet. Wellicht dat die optie er in de toekomst wel gaat komen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 18, 2024

Goedemorgen @Epi, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Het 'ouderlijk toezicht' werkt alleen voor de wifi. Voor een tv ontvanger die bekabeld moet worden aangesloten, werkt dit (nog) niet. Wellicht dat die optie er in de toekomst wel gaat komen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 18, 2024

Goedenavond @Jan, bedankt voor het antwoord maar heb je een idee wanneer dit wel mogelijk gaat worden? Duurt dit maanden of jaren?

Zal een andere oplossing zoeken voorlopig.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2024