Skip to main content

Ik heb een Box12 en probeer de bekabelde tv-ontvanger op bepaalde tijden aan & uit te schakelen maar dat werkt niet. In het tabblad “Ouderlijk toezicht” is bij het apparaat “VIP5202_F97778” (= tv ontvanger van KPN) aangegeven op welke tijden het apparaat verbonden is met internet. Ook de wifi van de Box12 is uitgeschakeld daar ik een andere router hiervoor gebruik, die ook bekabeld is aangesloten op de Box12.

Met de handleiding kom ik helaas niet veel verder.

Goedemorgen @Epi, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Het 'ouderlijk toezicht' werkt alleen voor de wifi. Voor een tv ontvanger die bekabeld moet worden aangesloten, werkt dit (nog) niet. Wellicht dat die optie er in de toekomst wel gaat komen!


Goedenavond @Jan, bedankt voor het antwoord maar heb je een idee wanneer dit wel mogelijk gaat worden? Duurt dit maanden of jaren?

Zal een andere oplossing zoeken voorlopig.


Hallo @Epi ,

Zolang er geen andere mogelijkheden zijn, zou je kunnen denken aan een tijdschakelaar: 

https://www.besled.nl/tijdschakelaar-analoge-schakelklok-3500w-wit?utm_source=google_shopping_NL_BE_hoofdaccount&utm_medium=cpc&utm_term=BSE242472&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI_sWGycbNhQMVdKODBx142gY1EAQYAiABEgJWCfD_BwE


Reageer