Er zijn opnames verdwenen omdat mijn opslagruimte blijkbaar bijna vol was. Nu heb ik even teruggekeken wat ik mis, een paar opgenomen films, en volgens mij is dit op datum gegaan en gaat het om 5% terwijl de opname die gepland stond 2% zou kosten. Er is dus 3% te veel verwijderd. Ook blijkt dat er bij een heel seizoen van 21 afleveringen de eerste 5 afleveringen zijn verwijderd en bij een andere serie de eerste aflevering. Daar heb ik dus niks meer aan en kan ik nu het hele seizoen gaan verwijderen. Het beleid is dus dat de oudste opnames worden verwijderd zonder rekening te houden met eventuele losse of gegroepeerde opnames.
Het zou klantvriendelijker zijn als er een melding komt dat de opslagruimte bijna vol is, en/of welke opnames er zijn verdwenen/ gaan verdwijnen om niet voor verrassingen te staan. Of om de geplande opname gewoon niet op te nemen (want vol , dus geen plek!) Dan mist er ook niks en kan je altijd nog binnen een week terugkijken via de gids als je zelf merkt dat er een opname niet gedaan is...