Skip to main content
Beantwoord

Ben op vakantie en krijg een foutcode bij het inloggen op de TV+ App

• May 28, 2026
  • 7 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik ben op vakantie en kan niet inloggen op mijn telefoon of iPad op de iTV app. Deze melding blijft maar terugkomen, ook als ik het via het abonnementsnummer probeer… ik zag dat hier eerder een update voor is geweest maar blijkbaar is dit weer een probleem? 

Admin: afbeelding bijgesneden om mailadres te verwijderen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Wartywolfs

Hallo ​@mj1994, welkom bij de community.

In welk land zit je? - Je kunt alleen kpn tv kijken vanuit een EER land, landen daarbuiten is niet toegestaan.

Maar ik zou wel verwachten dat je dan nog zou moeten kunnen inloggen, bijv. om de gids te bekijken en opnames in te plannen.

Gebruik je een VPN misschien?

7 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 28, 2026

In welk land zit je? - Je kunt alleen kpn tv kijken vanuit een EER land, landen daarbuiten is niet toegestaan.

Maar ik zou wel verwachten dat je dan nog zou moeten kunnen inloggen, bijv. om de gids te bekijken en opnames in te plannen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2026

Een of andere Apple vpn blokkeert inloggen. Heb geen Apple; weet even niet hoe het heet. Combi met iCloud. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 28, 2026

@PeterG je bedoelt Apple Icloud Private Relay. Dit is geen volwaardige vpn. Het versleuteld alleen Safari verkeer. Denk niet dat dit de oorzaak is maar mocht ​@mj1994 hier gebruik van maken is het altijd te proberen dit uit te schakelen en opnieuw te proberen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2026

Ik zit in Griekenland en gebruik geen VPN. De Apple relay staat ook niet aan…

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 28, 2026

@mj1994  Kun je het op een ander apparaat proberen ? App verwijderen en opnieuw installeren proberen. Als dit niks oplevert, KPN maar bellen. Ik zou het anders ook niet weten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2026

Zit je via wifi? Probeer het eens via 4G/5G vice versa. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@mj1994 en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al zoveel hulp hebt gehad! Is het inmiddels gelukt om het weer aan de praat te krijgen? Of uit te sluiten waar het hem in zit? 

@mj1994  Kun je het op een ander apparaat proberen ? App verwijderen en opnieuw installeren proberen.

Zit je via wifi? Probeer het eens via 4G/5G vice versa. 

Hier ben ik ook benieuwd naar, mocht het nog niet gelukt zijn. Ik hoor het graag!