Skip to main content
Vraag

BEO4 remote koppelen aan de TV+ Box

• August 20, 2026
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb de nieuwe KPN TV+ Box die ik gebruik om alle streaming apps te gebruiken op mijn Samsung TV. Ik heb een B&O theatre met daarbij de BEO4 remote. NU werkt dit niet meer omdat de nieuwe kpn box geen ir meer heeft. Hoe kan ik dit oplossen want ik wil niet afstappen van de remote controle die ik nu heb want hier kan ik alles in huis mee bedienen. Ik heb iets gehoord over een Flirc, klopt dat en hoe gaat dat in zijn werk

4 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 20, 2026

Hallo ​@Michael Z, welkom op de community.

Zou misschien kunnen lukken als je HDMI ARC aanzet op de tv+ box én op je tv (Samsung noemt het Anynet+ geloof ik). Dan zou je in principe de tv+ box kunnen bedienen met de AB van je tv. Misschien lukt het daarna ook met je BEO4 remote, als je die africht om de tv te bedienen ipv de tv ontvanger.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2026

@Wartywolfs dat gaat helaas niet? B&O heeft geen protocol met Samsung. Alles werkte prima met de oude tv box. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2026

Op deze manier kun je de TV+ box toch van infrarood voorzien. Via je laptop dien je de Flirc stick van de codes te voorzien. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Michael Z, welkom op de community. Zoals Peter al zegt is er een optie waarmee dat kan inderdaad. Als het daarmee niet werkt zijn onze mogelijkheden beperkt om je te helpen, maar als het daarmee lukt kan jij alles gebruiken zoals je het wilt gebruiken. Lukt het daarmee?