Skip to main content

Ik kreeg vandaag een bericht. Bij het het lezen, sprong ineens de rakeback aan. Lijkt me niet de bedoeling.

Sorry, ik bedoel de talkback die aanging.


Hallo @GsJ49 ,

Onder Apparaatvoorkeuren -> Toegankelijkheid zou je de optie "TalkBack" moeten kunnen vinden. Die dan weer uitzetten. 


Klopt. Maar dit is al de tweede keer dat talkback in geschakeld wordt. Lijkt me niet normaal.  Of komt omdat in het bericht iets of zo indruk of aanzet 


Ja! Gebeurde bij mij ook! Via Toegankelijkheid uitzetten inderdaad...lijkt inderdaad te komen door aanklikken bericht (over de gratis films). 

Ik dacht dat ik het zelf op de een of andere manier geactiveerd had, maar meer mensen hadden het probleem begrijp ik.


Ha @GsJ49, wat een vervelend probleem! Ik zal intern doorgeven dat jullie hier tegenaan lopen én dat dit lijkt te komen door het aantikken van het bericht. Bedankt voor het doorgeven! Nog een toevoeging: je kunt talkback weer uitzetten door lang (3 seconden) op 5 te drukken.


Ha @GsJ49, wat een vervelend probleem! Ik zal intern doorgeven dat jullie hier tegenaan lopen én dat dit lijkt te komen door het aantikken van het bericht. Bedankt voor het doorgeven! Nog een toevoeging: je kunt talkback weer uitzetten door lang (3 seconden) op 5 te drukken.

Ja, ik probeerde het via de 5 uit te zetten, in eerste instantie, maar dat lukte dus ook niet! Bij 3 seconden indrukken ging hij naar de dichtstbijzijnde zender, in mijn geval Zulthe (lokale omroep).


@GsJ49 zou jij je forumprofiel nog aan willen vullen met je adres en klantnummer? We geven jullie gegevens door aan de collega's van tv!


Ik heb het idee dat het al opgelost is, want toen ik gisteren op mijn andere +Box het bericht opende ging het goed.


Maria,

Ik dacht dat ok naar mij code Gsj49 anoniem zou blijven. Hoe miet ik dan mijn gegevens aan jou doorgeven?


Ik heb het idee dat het al opgelost is, want toen ik gisteren op mijn andere +Box het bericht opende ging het goed.

Kan je toch het serienummer doorgeven van de Box waar het op mis ging, @Ratonesque? Dan ga ik dat alsnog even doorgeven!

 

Als je klikt op forumprofiel kan je daar de gegevens invullen en opslaan, @GsJ49!


Mijn vraag. Houdt privé in het profiel echt in dat anderen dit niet kunnen inkijken?


Mijn vraag. Houdt privé in het profiel echt in dat anderen dit niet kunnen inkijken?

Je kunt zelf aangeven wat van je profiel zichtbaar moet zijn en wat je privé wilt houden. De moderatoren kunnen wel je gegevens inzien. Dat moet wel, want dan kunnen ze naar je specifieke apparatuur kijken, @GsJ49 


Ik heb het idee dat het al opgelost is, want toen ik gisteren op mijn andere +Box het bericht opende ging het goed.

Kan je toch het serienummer doorgeven van de Box waar het op mis ging, @Ratonesque? Dan ga ik dat alsnog even doorgeven!

 

Als je klikt op forumprofiel kan je daar de gegevens invullen en opslaan, @GsJ49!

Heb het serienummer (ontvanger 1) in het profiel gezet, @Marcia van KPN.


In welk vakje moet ik het serienummer invullen?


Bij type TV-ontvanger(s), @GsJ49.


Ingvuld.

Neem aan  zo oké.


Bedankt! Hopelijk is het inderdaad opgelost en lopen jullie er niet meer tegenaan!


Het per ongeluk aanspringen van de Talkback als je een bericht opent wordt opgelost in de komende update voor de TV+ Box:

 


Prima en mijn dank.

Het per ongeluk aanspringen van de Talkback als je een bericht opent wordt opgelost in de komende update voor de TV+ Box:

 

Â