Op mijn tv is een bericht waarbij er 3 maanden gratis ESPN en “opnemen” geselecteerd kan worden.
Alleen ik krijg dat niet geactiveerd.
Ik krijg een melding dat er al een bestelling actief staat!?
Hoe kan dat?
Op mijn tv is een bericht waarbij er 3 maanden gratis ESPN en “opnemen” geselecteerd kan worden.
Alleen ik krijg dat niet geactiveerd.
Ik krijg een melding dat er al een bestelling actief staat!?
Hoe kan dat?
Lukt het ook niet via MijnKPN of via de klantenservice 0800-0402?
Als er inderdaad onlangs iets besteld is en deze is nog niet verwerkt, dan klopt het dat je dan even niet iets anders kunt bestellen.
Bij het bericht van entertainment voor jou staat 3 maanden gratis espn maar als ik op bekijk de deals klik staat alleen Amazon prime 3 maanden op kosten kpn en bij espn gewoon 14,99 per maand
dit is blij maken met een dooie mus
Ik weet ook niet precies hoe dat werkt. Kreeg een aanbod van 3 maanden gratis Amazon Prime. Ik wilde dat activeren. Lukte niet. Staat er bij de kleine lettertjes dat je in het laatste jaar niet eerder Amazon Prime via KPN gehad mag hebben. Slecht aanbod dus….
Denk dat het lastig is om iedereen het juiste aanbod te mailen dat past bij de abonnee….
Vaak hangt dat inderdaad samen met het feit of je een dergelijk pakket recent hebt gehad. Maar dat is lastig inschatten op een afstand. Als je dit toch even nagekeken wil hebben dan zou ik toch even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.