Skip to main content

Sinds afgelopen woensdag zien we op de pagina Opgeslagen dat er nog 85% beschikbaar is. Dat terwijl er maar ongeveer 25 uur aan opnames op staat. Sinds woensdag zijn we gaan bingen 😅 om opnames te kunnen verwijderen, ongeveer 8 uur opnames gezien. Het percentage staat nu op 83%.

Op de Android app op mijn telefoon staan precies dezelfde opnames. 

We hebben er geen kinderslot opzitten dus er is ook niets verborgen of zoiets. 

Herstarten had geen effect.

Op onze andere box is precies hetzelfde issue.

Het zijn allemaal afleveringen van series, dus geen lange films of zoiets.

Wie herkent en heeft hopelijk een oplossing?

Het staat nu op 1% alleen zijn er nu wel een paar opnames (4 afleveringen) ook verwijderd. Maar dat is jammer en helaas en geen groot probleem. 


Oei ok, fijn dat het percentage weer klopt maar wel jammer dat nu ook een aantal nog niet bekeken opnames verdwenen zijn 😬

Gelukkig nu wel weer alle ruimte op nieuwe opnames te maken!


Wel raar dat het opeens nu speelt, die glas opnames zijn denk ik al meer dan een jaar oud.

We zijn wel blij dat het nu opgelost is.


Maj die zijn er onderwater in blijven staan, na de overgang naar TV+. Ook seriematige glasopnames zullen er nog in staan

Gebaseerd daarop nog 1 laatste vraag vanuit de tv-mensen @RonnieKats:

Er staan nog best wat opnames gepland en een deel daarvan kan nog een glas-opname zijn, zou je kunnen aangeven welke geplande opnames jij nu zelf ziet staan? Eventuele glas opnames die er onderwater nog als seriematige opname in staan, kunnen dan nog verwijderd worden zodat dit niet opnieuw ruimte in gaat nemen!


We zien heel veel oude opnames staan nu, die kunnen niet worden verwijderd, met de fout code kbx-apk-3030. Deze hebben allemaal hetzelfde plaatje (een man en een vrouw op de bank).

Dus hierbij de opnames die bewaard moeten blijven:

Urk!

The Outlaws

Denkend aan holland

Seal team

Moordfeest

Hope street seizoen 1 en 3

John Wick 1,2 en 3

My life is murder seizoen 2

@Maja van KPN wanneer gaan jullie dit doen, in verband met nieuwe geplande opnames.


Hoe staat het er nu voor @RonnieKats? Mijn collega geeft aan dat nu alle oude glas opnames én geplande opnames weg moeten zijn en de rest niet, kan je dat bevestigen?

Verder danken ze je voor deze melding, aangezien je vast niet de enige klant bent waarbij er onder water nog het 1 en ander aan glasopnames te vinden zal zijn, ze gaan dit nu even in z'n algemeenheid verder bekijken!


@Maja van KPN alles is nu goed. We zijn er erg blij mee!

Mooi dat het ook in zijn algemeenheid wordt opgepakt. En dat we hiermee andere klanten helpen in de toekomst. 


Helemaal top, dan geef ik door dat het gene dat ze nu hebben gedaan het juiste is 😊


Reageer