Skip to main content

Sinds kort staat het nieuwe TV-menu op mijn TV: prima en overzichtelijk.

Alleen als ik op een programma druk, kan ik een deel van de beschrijving lezen. Als de tekst te lang is kan ik niet verder naar beneden scrollen (kon in het vorige menu wel).

Ik vind dit echt een gemis: komt daar nog een fix op??

Hallo @PHRauch,

Dit is helaas een bekende bug en er wordt inmiddels hard aan gewerkt om dit op te lossen. 
 


11 maanden later kun je nog steeds de info niet lezen als een programma of film bezig is😏


ondertussen september 2023 en het kan nog steeds niet … 


Dit is ook mijn vraag: nieuwe KPN TV+ Box met nieuwe afstandsbediening. In 'Gids' op TV staat een programmabeschrijving die is afgebroken als dit meer dan 3 regels bevat (de tekst loopt wel door gezien het afbreken en '...'). Hoe bereik je de rest van de tekst. 

Ik kan me niet voorstellen dat dit probleem/topic sinds 2017 nog niet is opgelost. Graag tips of reactie KPN!


Sorry, via ander draadje op dit forum toch gevonden: pijltjestoets 'v' (naar beneden) en vervolgens op de onderbalk die op de TV zichtbaar wordt nog een keer 'v' en vervolgens naar rechts ('>') scrollen tot het 'i' symbool en druk op OK. Zo ook Terugkijken, Start opname, Zet ondertiteling aan en Favoriete zender te selecteren. 😁


Sinds kort staat het nieuwe TV-menu op mijn TV: prima en overzichtelijk.

Alleen als ik op een programma druk, kan ik een deel van de beschrijving lezen. Als de tekst te lang is kan ik niet verder naar beneden scrollen (kon in het vorige menu wel).

Ik vind dit echt een gemis: komt daar nog een fix op??

Ik stoor mij daar ook aan


Sorry ik stoor mij daar ook aan.


Reageer