Skip to main content
Beantwoord

Bestelde KPN Soundbox tot op heden niet afgeleverd

• July 22, 2025
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedeavond  wat moet ik doen heb zondag de soundbox besteld maandag zou hij komen en stond bij postnl onderweg naar postnlpunt maandag niks dinsdag weer hetzelfde en nu weten ze niet waar hij bezorgt worden en waar het pakketje is .wat nu

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Jukkie26. Ik heb je klantgegevens er gelijk even bijgepakt en ik zie dat het pakket alsnog op 23 juli bij een PostNL-punt bij je in de buurt is afgeleverd. Je hebt 'm ook al afgehaald zie ik. Dat is goed nieuws! 

Bevalt de Soundbox tot nu een beetje? Laat het maar weten! 

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 22, 2025

De bezorgdiensten hebben het erg druk. Kijk het nog even aan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 23, 2025

De bezorgdiensten hebben het erg druk. Kijk het nog even aan.

Ja klopt maar als er al 2 dagen staat dat de bezorger onderweg is naar postnl punt en dat als je dan naar postnl belt en ze zeggen dat hij gisteren zeker geleverd  word en dat er nu weer staat we hebben het niet gehaald  en als je dan belt met postnl alweer zijn ze ineens het pakketje kwijt dus  het kan druk zijn maar dat wil niet zeggen dat je pakketjes moet kwijtraken 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

De meldingen in de app van bezorgdiensten zijn vaak een indicatie. Soms lukt het helaas niet op je pakketje optijd te bezorgen. Wat soms sneller lijkt te gaan is om je pakket te laten bezorgen bij een aflever punt. De chauffeur van het busje rijdt daar aan het einde van de dag sowieso heen 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 23, 2025

De meldingen in de app van bezorgdiensten zijn vaak een indicatie. Soms lukt het helaas niet op je pakketje optijd te bezorgen. Wat soms sneller lijkt te gaan is om je pakket te laten bezorgen bij een aflever punt. De chauffeur van het busje rijdt daar aan het einde van de dag sowieso heen 

Ja maar het pakketje moest afgeleverd worden op een pakketpunt

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Ik zou gewoon nog even een paar dagen geduld hebben. Komt vast goed anders bestel je hem opnieuw. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Staat er bij PostNL wel dat het pakje is ontvangen door PostNL?

Als dat niet zo is, neem dan contact op met klantenservice.

Gratis 0800-0402

Naar een afhaalpunt mag nooit lang duren.

Naar huisadres meestal 1 dag, soms 2 dagen.

Zondag besteld, dan ga ik ervan uit dat het op maandag wordt verzonden en dinsdag bij het afhaalpunt zou moeten liggen. 

En niet opnieuw bestellen.

Kan ook niet, maximaal 1 per klant met KPN tv+ abonnement.

Dus kijk wat er bij PostNL staat en bel indien nodig klantenservice KPN.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Hoi ​@Jukkie26. Ik heb je klantgegevens er gelijk even bijgepakt en ik zie dat het pakket alsnog op 23 juli bij een PostNL-punt bij je in de buurt is afgeleverd. Je hebt 'm ook al afgehaald zie ik. Dat is goed nieuws! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 25, 2025

Soundbox bevalt goed alleen was geen postnlpunt in de buurt hoor ze hadden hem in tilburg afgegooid is nou niet echt een fiets afstand

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Oh dat is niet erg handig. Gelukkig had je een vervoersmiddel voor handen waardoor je het pakketje kon ophalen. En mooi dat de Soundbox bevalt!Â