Skip to main content

betaal al sinds kun nieuwe contact voor 2 ontvangers en heb er maar 1. kunt u contact met mij opnemen? ik heb al met de afdeling facturen gesproken maar zij verwijzen mij naar dit platform

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

KPN gaat geen contact met u opnemen. Haal uw telefoonnummer weg.

Op wat voor manier wilt u dit opgelost hebben? Wilt u er een tv ontvanger bij?


Is het een Alles in 1 Standaard of Premium? Daar zitten standaard 2 ontvangers in. Die zouden indertijd, het bestond tot voorjaar 2017, ook geleverd moeten zijn. Niet toevallig één op zolder of elders opgeborgen omdat er maar één televisie was?

Anders staat de tweede er voor € 5 in. Maar let op, bij verwijderen raak je ook het gratis opnemen kwijt. Dat is dan weer los af te nemen à € 4,99..... 1 cent verschil.


betaal al sinds kun nieuwe contact voor 2 ontvangers en heb er maar 1. kunt u contact met mij opnemen? ik heb al met de afdeling facturen gesproken maar zij verwijzen mij naar dit platform

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

 

Zoals je al gemerkt heb, helpen kanten elkaar op het forum.😉

 

Je kan het beste gratis 0800-0402 bellen.

 

Dus privé gegevens kan je zo wie zo het beste hier nooit vermelden. 😉

 

1 ontvanger zit standaard in het pakket.

Staat er € 5,-- op de factuur voor de 2de ontvanger? 

Of € 4,99 voor het opname pakket? 

 

En het verbaast mij dat de afdeling facturen naar dit forum wijst voor dit probleem.

Welk nummer had u gedraaid (gebruikt)?


Het nummer wat u hierboven vermeld.

kreeg een aardige jonge aan de lijn en begreep mijn probleem.

maar na overleg met zij leidinggevende zij hij dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om dit te controleren.

nu heb ik in maart 2022 mijn contract verlengd en daar ging veel fout met de toen nieuwe decoder. De monteur heeft er een meegenomen en de verkeerde is toen weer naar mij gestuurd enz.

maar dat is allemaal terug te zien in jullie systeem.

ik was toevallig mijn potentiële verlenging aan het berekenen en kwam er zo achter dat ik voor twee ontvangers betaal. Die ik voor de duidelijkheid niet heb. Ik neem aan dat ook dit jullie kunnen zien dat ik maar een decoder update en gebruik. 
 

graag even via de mail verder communiceren dit forum is niet echt mijn ding ☺️

groetjes 


KPN communiceert niet via mail. Dus dat kunt u vergeten. 

Ik herhaal even mijn vorige vraag: wat voor manier wilt u dit opgelost hebben? Wilt u er een tv ontvanger bij? Of wilt u 1 ontvanger uit uw abonnement halen?

Gebruikt u opnemen? Neemt u wel eens een programma op?


ik heb al met de afdeling facturen gesproken maar zij verwijzen mij naar dit platform

Treurig, sommige helpdeskmedewerkers.


 

maar dat is allemaal terug te zien in jullie systeem.

 

??

zoals ik al eerder vermelde, wij zijn net zoals jij klant bij KPN.

Dus kunnen wij gelukkig niet in jouw gegevens kijken.

 

Wacht even op een moderator.

Misschien kan hij / zij nog iets voor je doen.

Vul wel je gegevens in je account zo veel mogelijk in.

Rechtsboven bij jouw avatar en dan mijn gegevens.😉


Hi @Zegr, welkom hier. 

Ik vermoed dat jij een abonnement hebt met 2 ontvangers waarbij je het opnemen pakket gratis erbij krijgt. Weet overigens ook dat wanneer je de tweede ontvanger niet had gehad het gratis opnemen pakket kwam te vervallen, je had hier dan € 5.- per maand voor betaald. 

Plaats hier anders screenshot van wat je onder je pakket ziet op je factuur, uiteraard zonder je privégegevens. Dan kunnen we dit met zekerheid zeggen. 


 


Qua prijs gaat het inleveren van één ontvanger niets opleveren. Je gaat dan namelijk betalen voor het opneempakket.


@Zegr, KPN moet eenvoudig kunnen zien welke TV ontvangers op jouw abonnement geregistreerd staan en jou er eentje toesturen als blijkt dat dat er maar één is. Nu wil het feit dat je met één TV ontvanger €4,99 per maand zou betalen voor het opnemenpakket. Financieel gezien zou je dus evenveel kwijt geweest zijn als je maar één TV ontvanger gecontracteerd had.


Reageer