Skip to main content

Op 17-9-2034 heb ik van KPN een mail ontvangen mbt tot een derde tv ontvanger, ik heb hier dezelfde dag via de mail gereageerd het was nl geen no reply adres, geen reactie van KPN een week late4 nog maar eens gemaild tot heden nog geen reactie.

inmiddels gebeld met de  klantenservice van KPN die konden mij niet verder helpen, deze  zeer ongeduldige medewerker wist mij te vertellen dat ik mijn vraag moest stellen via het reactie formulier in deze mail. Maar dat is helemaal niet mogelijk.

war een verschrikkelijke slechte service van KPN, het feit dat je al niet iemand op n normale manier kunt bereiken is absurd

J.Roijackers

Hallo @Sjorske 1 wat is je vraag over de 3e tv-ontvanger, misschien kunnen wij hier meedenken?

Ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen, het gaat om n betaling en daar moet ik KPN echt zelf over spreken, maa4 die reageren niet

Ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen, het gaat om n betaling en daar moet ik KPN echt zelf over spreken, maa4 die reageren niet

Hallo @Sjorske 1 je bedoelde mail is waarschijnlijk van 17-9-2024, gewoon nog een keer bellen via 0800 0402 en dan krijg je misschien een medewerk(st)er aan de lijn die je wel kan/wil helpen.

Succes.

Waarschijnlijk gebruik je 3 ontvangers en betaal je maar voor 2?

Hallo @Sjorske 1 

Gebruik jij meer ontvangers dan in jouw abonnement (en factuur) zijn opgenomen?

KPN is bezig met een controle van de administratie. Als er bij een klant meer tv-ontvangers actief zijn dan in het abonnement zit, dan krijgt die een e-mail. Met een stukje uitleg geven ze in de e-mail aan dat vanaf de eerstvolgende factuur er € 5,- voor de extra tv-ontvanger gefactureerd wordt. Er wordt ook verwezen naar de volgende pagina: Extra tv-ontvanger op je factuur | KPN
Goed om te weten: de kosten worden niet met terugwerkende kracht alsnog in rekening gebracht.

Hi @Sjorske 1, welkom bij onze community. 

Excuus voor de late reactie van mijn kant. 

Hallo @Sjorske 1 je bedoelde mail is waarschijnlijk van 17-9-2024, gewoon nog een keer bellen via 0800 0402 en dan krijg je misschien een medewerk(st)er aan de lijn die je wel kan/wil helpen.

Succes.

Het makkelijkste is inderdaad om even te bellen, maar telefonisch is dit niet gelukt begrijp ik. Mag ik weten wat er precies aan de hand is? Ik vermoed namelijk het onderstaande maar ik hoor het graag van je. 

Hallo @Sjorske 1 

Gebruik jij meer ontvangers dan in jouw abonnement (en factuur) zijn opgenomen?

KPN is bezig met een controle van de administratie. Als er bij een klant meer tv-ontvangers actief zijn dan in het abonnement zit, dan krijgt die een e-mail. Met een stukje uitleg geven ze in de e-mail aan dat vanaf de eerstvolgende factuur er € 5,- voor de extra tv-ontvanger gefactureerd wordt. Er wordt ook verwezen naar de volgende pagina: Extra tv-ontvanger op je factuur | KPN
Goed om te weten: de kosten worden niet met terugwerkende kracht alsnog in rekening gebracht.

Ik heb inmiddels na diverse pogingen eindelijk iemand kunnen spreken van KPN klanten het probleem is opgelost.

dank voor de reacties 

Maar had je nu meer ontvangers dan dat er in je abonnement waren opgenomen of was het een ander probleem?

Ik heb inmiddels na diverse pogingen eindelijk iemand kunnen spreken van KPN klanten het probleem is opgelost.

dank voor de reacties 

Hoe is het opgelost @Sjorske 1 ?

Reageer