Skip to main content

Als ik via KPN TV probeer een film te huren, krijg ik na het invoeren van mijn pincode inmiddels al een paar maanden lang de foutcode kbx-apk-5035. Probleem oplossen geeft bij deze foutcode aan: Probeer het later opnieuw. Wanneer is later, hoe en wanneer kan ik deze foutcode opgelost krijgen, zodat ik weer films kan huren?

Is iets met betaling van de dienst. Zit je toevallig in bewind ofzo weet het ook niet zo te bedenken


Welkom op de community @RenaB. Die foutmelding gaat inderdaad over de betaling van de film. Het zou kunnen zijn dat je onder bewind staat zoals Glille al noemt, dan  kan je zelf geen uitgaven doen zonder tussenkomst van de bewindvoerder.

Het kan ook iets anders zijn, maar met de informatie uit je bericht is dat moeilijk te zeggen. Werkt het wel om andere betaalde dingen toe te voegen, of is het alleen met het huren van films? Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Dank voor jullie reacties. Ik sta niet onder bewind, heb eerder in het jaar diverse keren films gehuurd en dat ging toen goed, en die facturen zijn ook gewoon op tijd betaald. Er is in mijn situatie sindsdien niets veranderd, dus ik weet niet waar deze wijziging vandaan komt of op gestoeld is. Ik heb nog niet geprobeerd andere betaalde diensten of producten toe te voegen, weet dus niet of het daar ook niet werkt.


Hmm. Lastig probleem denk ik. Wel enkele vragen?

Welke ontvanger heb je en lukt het ook niet via http://tv.kpn.com ?

Ontvanger kan zijn: Arris VIP2952 of VIP5202, Arcadyan HMB2260, TV+ Sagemcom DIW7022.


Dat maakt de situatie gekker inderdaad. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? De vragen van Peter helpen ons al op weg daarbij. Voor deze melding kan het ook makkelijker en sneller zijn om ons te bellen, zodat er direct met je meegekeken kan worden.


Reageer