Hallo @Adriaan2024 ,
Je kunt via MijnKPN jouw aanvullende TV-abonnement en het opnemenpakket weer aanzetten.
Je ontvangt dan een hele nieuwe ontvanger. Jouw oude opnames ben je wel definitief kwijt.
Lukt het niet via MijnKPN? Neem dan contact op met de klantenservice.
Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
Facebook en X zijn alternatieven.
Hallo @Adriaan2024 ,
Je kunt via MijnKPN jouw aanvullende TV-abonnement en het opnemenpakket weer aanzetten.
Je ontvangt dan een hele nieuwe ontvanger. Jouw oude opnames ben je wel definitief kwijt.
Gelukkig voor jou @Adriaan2024 Heeft @Noordzee zich een beetje vergist, want sinds de update van 24 oktober blijven je opnames nog staan, dus gauw bellen met 0800 0402 om dit te herstellen.
--
24 0ctober 2024
Wat zit er in?
Opnames blijven behouden als het Opnemen Pakket opgezegd wordt!
Net als een regulier zenderpakket kun je het Opnemen Pakket ook (tijdelijk) opzeggen. Het was altijd zo dat je dan ook al je opnames kwijt raakte. Maar nu niet meer! Met de nieuwe software op de TV+ Box blijven je oude opnames bewaard, zelfs als je het opnamepakket tijdelijk opzegt.
Hallo,
Via mijn KPN kan ik helaas niets. Ik krijg daar de mededeling:
"Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen."
Doe ik daar iets verkeerd? Hoe herstel ik het dan daar in mijn KPN?
Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ook al mijn opnames ineens kwijt?
Een telefonische afspraak had ik al gemaakt, maar ik wordt pas dinsdag teruggebeld. Zoiets gebeurd natuurlijk altijd vlak voor het weekend.
Is dit niet door jullie op afstand te herstellen? Zo makkelijk als dit nu is gebeurd en waarom? Ik heb geen idee. Ik baal hier behoorlijk van
Nee dat kan niet via het forum, @Adriaan2024 maar het komt vast allemaal goed.
Probeer het anders morgen nog even via MijnKPN
De computer kan geen 2 dingen tegelijk doen n.l.
En je opnames ben je niet kwijt.
Dank je huistijger, ik ga meteen bellen met 0800 0402. Ik dacht dat jullie het weekend niet te bereiken waren, daarom baalde ik zo van het moment dat dit gebeurde.
Ik hoop dat dit gauw hersteld wordt. Vind het toch vreemd dat dit zomaar kan, terwijl ik een 2 jarig abonnement heb en naar mijn weten niets heb gedaan om alle tv en wat daar bijhoort op te zeggen.
Ik ga nu bellen. Dank je!
@Adriaan2024
De KPN 0800 0402 is Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Voor dringende storingen zijn zij 24/7 bereikbaar
Hallo @Adriaan2024 ,
Gelukkig voor jou @Adriaan2024 Heeft @Noordzee zich een beetje vergist, want sinds de update van 24 oktober blijven je opnames nog staan, dus gauw bellen met 0800 0402 om dit te herstellen.
--
24 0ctober 2024
Wat zit er in?
Opnames blijven behouden als het Opnemen Pakket opgezegd wordt!
Net als een regulier zenderpakket kun je het Opnemen Pakket ook (tijdelijk) opzeggen. Het was altijd zo dat je dan ook al je opnames kwijt raakte. Maar nu niet meer! Met de nieuwe software op de TV+ Box blijven je oude opnames bewaard, zelfs als je het opnamepakket tijdelijk opzegt.
Ik vrees voor @Adriaan2024 dat hij de oude ontvanger moet terugsturen. En dan daarna een nieuwe ontvanger gaat ontvangen.
Kan toch weer geactiveerd worden?
Ik heb al gebeld en binnen een dag moet het mogelijk zijn via mijnkPN de opzegging weer terug te draaien. Er is mij aan de telefoon niets gezegd over de ontvanger. Ik vertrouw erop dat het in orde komt
Beste @huistijger, ik kon in mijn KPN weer een bestelling plaatsen om dus weer de KPN TV+ tv-zenders met pluspakket en opnemen pakket te bestellen, omdat ik die vandaag kwijt was geraakt.
Echter in de bevestigingsmail staat ook dat ze me weer een KPN TV+ box toesturen. Die heb ik dus niet nodig omdat ik alleen maar was geblokkeerd. Ik heb hier al de KPN TV+ box incl. afstandsbediening.
Ik wil alleen maar dat het geblokkeerde weer wordt geactiveerd. Ik ben benieuwd hoe dit verder verloopt en of dit weer vlot terug kan worden gedraaid?
Vr. groet,
Adriaan
Morgen even bellen @Adriaan2024 na 08:00 uur kun je bellen 0800 0402
Beste @huistijger, ik kon in mijn KPN weer een bestelling plaatsen om dus weer de KPN TV+ tv-zenders met pluspakket en opnemen pakket te bestellen, omdat ik die vandaag kwijt was geraakt.
Echter in de bevestigingsmail staat ook dat ze me weer een KPN TV+ box toesturen. Die heb ik dus niet nodig omdat ik alleen maar was geblokkeerd. Ik heb hier al de KPN TV+ box incl. afstandsbediening.
Ik wil alleen maar dat het geblokkeerde weer wordt geactiveerd. Ik ben benieuwd hoe dit verder verloopt en of dit weer vlot terug kan worden gedraaid?
Vr. groet,
Adriaan
Dit is dus precies gegaan hoe ik het beschreven had. Jouw oude ontvanger moet je terugsturen en de opnames zijn definitief verloren omdat die gekoppeld zijn aan jouw oude ontvanger.
Vreemd, hoe dit nu zo allemaal verloopt. Ik heb ondertussen een pincode gekregen en het (nieuwe) abonnementsnummer komt in een aparte mail.
Misschien als ik mijn nieuwe abonnementsnummer binnen heb, kan ik met de nieuwe pincode inloggen met mijn huidige (oude) ontvanger???
Als daarvoor een nieuwe ontvanger nodig is, zal ik nog even geduld moeten hebben. Mijn oude ontvanger kan ik pas terugsturen als ik van jullie zo'n doosje heb gekregen per post.
Vraag me toch af of dit niet anders had gekund. Kennelijk heeft iedere ontvanger een uniek kenmerk ofzo, waardoor dit niet anders kan?
Ik wil morgen wel weer bellen met 0800 0402. Kan ik dan vragen naar @huistijger ?
Vr. groet,
Adriaan
Dit is dus precies gegaan hoe ik het beschreven had. Jouw oude ontvanger moet je terugsturen en de opnames zijn definitief verloren omdat die gekoppeld zijn aan jouw oude ontvanger.
@Noordzee Dat hangt er dus vanaf hoe de opnames worden bewaard. Worden die op de KPN TV+ box bewaard of ergens op een persoonlijke ruimte in een clowd omgeving op een server? In dat laatste geval hoeven de opnames helemaal niet verloren te gaan!
Ik vind het wel apart als dus de opnames eigenlijk op die TV+box worden opgeslagen, je deze in huis hebt en dan nog apart een abonnement moet nemen om te kunnen opnemen. Kennelijk om een functie te activeren die er al in zit. Die TV+ box is dus een soort van "harde schijf"???
Nee @Adriaan2024
Je moet je oude abonnement hebben anders ben je de opnames kwijt, dus morgenochtend vanaf 08:00 uur even bellen 0800 0402
En vraag of ze de oude box willen activeren met het oog op je opnames.
De opnames zijn aan je abonnement gekoppeld.
Ah, oké. Dank je voor de tip @huistijger !
Als ze dat kunnen zou ik verwachten dat ze ook geen nieuwe box hoeven te sturen en het probleem snel is opgelost. Scheelt ook een hoop heen een weer verzenden van spullen
Nee @Adriaan2024
Je moet je oude abonnement hebben anders ben je de opnames kwijt, dus morgenochtend vanaf 08:00 uur even bellen 0800 0402
En vraag of ze de oude box willen activeren met het oog op je opnames.
De opnames zijn aan je abonnement gekoppeld.
@huistijger ik heb een uur aan de lijn gehangen met 0800 0402. Resultaat: het is niet mogelijk mijn oude abonnement te activeren! Ik ben al mijn opnames, favorieten, instellingen etc. kwijt. Ik zal dus weer vanaf 0 moeten beginnen
ik heb een uur aan de lijn gehangen met 0800 0402. Resultaat: het is niet mogelijk mijn oude abonnement te activeren! Ik ben al mijn opnames, favorieten, instellingen etc. kwijt. Ik zal dus weer vanaf 0 moeten beginnen
Dat was te verwachten. Helaas is dit altijd zo bij KPN. Als je een TV-abonnement opzegt en later weer opnieuw erop abonneert begin je helemaal opnieuw.
Hallo @Adriaan2024 ,
@huistijger Dat is niet zo als je het TV-abonnement helemaal opzegt. Ik heb mij dus niet vergist.
Ik vind het jammer dat ik mij wel heb vergist, niet om het gelijk te hebben, maar om de klant zelf.
Maar goed, we hebben weer wat geleerd.