Skip to main content
Vraag

Bij het wisselen van kanaal heb ik vertraging met het verschijnen van het beeld

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Ik heb ditzelfde met de tv beneden.....met wisselen van zender boven geen enkel probleem....al jaren via WiFi beiden en nooit geen problemen mee gehad

Ā 

Admin: afgeplitst en een eigen topic voor jou aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@RianneBeer, ik lees dat bij jou ook het wisselen van zender niet zo vlot meer gaat. We denken hier graag met je mee.

Om je goed verder te kunnen helpen hebben we meer informatie nodig: kan je meer vertellen over jouw tv opstelling? Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten op je modem en televisie? Kan je uitgebreider beschrijven waar je precies tegen aan loopt? Gaat het alleen om wisselen van zenders, of merk je dit ook bij andere functies, zoals door het menu heen navigeren? En terugkijken bijvoorbeeld? Alle details zijn welkom.

Ā 

Je kunt ookĀ een belafspraak maken, als je dat makkelijker uitleggen vindt. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.