Skip to main content
Vraag

Bij het wissen van oude geplande opnames zijn ook de nieuwe afleveringen verdwenen

• March 24, 2026
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Indien geplande programma’s waar ,,Geen aflevering beschikbaar’’ meer van is [oude/vorige serie?] gewist worden zijn ook de wel beschikbare afleveringen [nieuwe serie?] verdwenen uit de lijst. 

Ze zijn niet meer terug te vinden in de lijst en ook is het opnameteken in de EPG niet meer te zien.

Wat is de oorzaak hiervan ?

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 24, 2026

Zou dit ook weer een mancootje van lijstweergave zijn? Hoe ervaar jij dit ​@Katana321 ?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 24, 2026

Zou dit ook weer een mancootje van lijstweergave zijn? Hoe ervaar jij dit ​@Katana321 ?

Ik weet het niet. Sinds de invoering van ‘serie-opname’ (ipv seizoensopname) blijf ik voortaan af van de lijst Geplande Opnames. Ik laat daar voortaan alles staan.

Hermanqwerty
Helper

Ik heb hetzelfde meegemaakt in rasterweergave en blijf daarom ook van de lijst geplande opnames af.

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 24, 2026

Ik heb hetzelfde meegemaakt in rasterweergave en blijf daarom ook van de lijst geplande opnames af.

Ik nu ook , om de lijst in te korten wiste ik deze voorheen altijd tot je tot de conclusie komt dat geplande serieopnames niet meer opgenomen werden.

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 24, 2026

Uit Opgeslagen/Gepland gaan of box aan en uitzetten helpen niet , pas door met de aan en uitknop de DIW ,,Opnieuw Opstarten’’ klopt de geplande programma’s weer wel. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 24, 2026

Ik denk dan dat door het nieuwe serie opnemen de seizoenen (bij gepland) gekoppeld zijn. Dan dus één seizoen annuleren = alles annuleren. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat vervelend dat het weer zo spaak loopt dan Len. Ik zet ook deze signalen weer door!