Skip to main content
Beantwoord

Bij intoetsen van zendernummers krijg ik het zendernummer meerdere keren in beeld

• 25 februari 2025
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

bij intoetsen van zendernummer krijg ik 3x of zelfs 4x het zendernummer in beeld.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@JePeBe, het is me nog niet helemaal duidelijk wat je precies ervaart. Kan je er meer over vertellen?

Waar krijg je de zendernummers precies in beeld? Komen ze achter elkaar te staan, of anders?

Gebruik je een tv-ontvanger van ons om tv te kijken, of doe je dat via een app?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17408 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Welkom op de community ​@JePeBe, het is me nog niet helemaal duidelijk wat je precies ervaart. Kan je er meer over vertellen?

Waar krijg je de zendernummers precies in beeld? Komen ze achter elkaar te staan, of anders?

Gebruik je een tv-ontvanger van ons om tv te kijken, of doe je dat via een app?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13831 reacties
  • 27 februari 2025
JePeBe schreef:

bij intoetsen van zendernummer krijg ik 3x of zelfs 4x het zendernummer in beeld.

Dat gebeurd meestal als je de cijfertoetsen op de ab te lang ingedrukt houd.

Bijvoorbeeld als je op 6 klikt en je houd hem vast, dan zie je snel 2 of 3 of 4 zessen.

Of bedoel je iets anders?

P.S.

Welke KPN tv ontvanger heb je?