Skip to main content

In 2018 abonnement met 2 hd ontvangers.Nu omlaten zetten na Kpn + Tv.En maar 1 ontvanger gekregen??

Hallo @Roberto3382 ,

Je kunt bij jouw huidige abonnement ook een tweede ontvanger erbij bestellen. Dat kost dan wel vijf euro per maand extra. Bij het huidige abonnement zit maar één ontvanger standaard inbegrepen als je TV bestelt als aanvullend product naast internet. (Bij sommige oude abonnementen waren wel twee ontvangers inbegrepen.) 

Je kunt een tweede ontvanger regelen via MijnKPN, de KPN-winkel of via 0800-0402. Een bijkomend voordeel is dat het opnemenpakket dan ook gratis erbij komt. 
 

Zo werkt het huidige abonnement met KPN TV+:.

 


Maar als ik er vroeger 2 had.En nu een nieuw contract afsluit telefonisch waarom krijg ik er dan 1 ipv 2.En telefonisch doorgeef zelfde  samenstelling wil als oude abonnement


Dan heeft de medewerker van de klantenservice jou verkeerd begrepen. Maar dat is vrij snel door jou op te lossen.

Zie mijn eerdere reactie: 

Je kunt een tweede ontvanger regelen via MijnKPN, de KPN-winkel of via 0800-0402. Een bijkomend voordeel is dat het opnemenpakket dan ook gratis erbij komt. 


Ja en niet goed gekeken wat de samenstelling toen der tijd was.Ze beweren dat ik maar 1 hd ontvanger heb.Terwijl contract van toen 2 aangeeft en ook er 2 nog daadwerkelijk heb


Bij Alles-in-1 Standaard en Premium zaten basaal 2 ontvangers inderdaad. Die abonnementen bestaan echter sinds 2017 niet meer. Kan me zo voorstellen dat een medewerker dat niet paraat heeft. Kan volgens mij alleen zien welk abonnement het betreft. Niet wat erin zit.

Nu gewoon die 2de bijbestellen via MijnKPN à € 5 per maand extra. Krijg je er ook nog gratis opnemen bij.


Ja en niet goed gekeken wat de samenstelling toen der tijd was. Ze beweren dat ik maar 1 HD ontvanger heb. Terwijl contract van toen 2 aangeeft en ook er 2 nog daadwerkelijk heb

 

Het zijn mensen en mensen kunnen (gelukkig) fouten maken.

Kijk in MIJNKPN wat daar staat.

Als er 1 ontvanger staat, bestel je er 1 bij.

Als er 2 ontvangers staan, neem dan gratis contact op met 0800-0402.