Skip to main content
Beantwoord

Bij opnames en terugkijken is er ineens ondertiteling

• January 24, 2025
  • 6 reacties
  • 190 keer bekeken

Jacquelien Veldboer
Nieuwkomer

Lees dat meerdere mensen ongewenste ondertiteling hebben. Lees nog niet de oplossing.  Gaat KPN hier nog een oplossing voor bieden?

Beste antwoord door Jacquelien Veldboer

De oplossing: zet tv op pauze dan onderin is een tekstballon daarop klikken,  uit zetten. Opgelost. Super  blij mee. Bedankt voor jullie hulp ​@huistijger ​@huistijger 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 25, 2025

Hallo ​@Jacquelien Veldboer ,

Ondertiteling kun je aan/uit zetten via jouw profiel en ook via de button onder de voortgangsbalk. Dit is één en dezelfde instelling en geldig voor alle zenders en opnames.

Jacquelien Veldboer
Nieuwkomer

Beste ​@Noordzee  De grap is dat de ondertiteling uit staat. Bij opnames is er ineens ondertiteling. Ook als ik een programma terugkijk.. dit is alleen op de televisie. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 25, 2025

Hoi ​@Jacquelien Veldboer , ​@Noordzee 
Ik ben dit eerder hier tegengekomen, dus het kan blijkbaar wel.
Wat de oplossing is weet ik niet want bij mij staat het wel goed.
Heb je wel de nieuwste update versie 1.175.1  @Jacquelien Veldboer ? 
Hou anders de KPN-knop even vast tot het menu-tje komt en kies voor opnieuw opstarten.
Helpt dat misschien?

Jacquelien Veldboer
Nieuwkomer

@huistijger bedankt. Ga ook dit proberen. 

Jacquelien Veldboer
Nieuwkomer

De oplossing: zet tv op pauze dan onderin is een tekstballon daarop klikken,  uit zetten. Opgelost. Super  blij mee. Bedankt voor jullie hulp ​@huistijger ​@huistijger 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Jacquelien Veldboer. Welkom op de community! Wat fijn om te horen dat het probleem is opgelost en dat je blij bent met de oplossing! Goed dat je de tips hierboven hebt opgevolgd. Bedankt ook dat je het hier even laat weten, dat kan andere klanten met hetzelfde probleem zeker helpen. 😊