Skip to main content
Beantwoord

Bij terugkijken springt TV weer naar live TV

• May 10, 2026
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Sinds een dag of 3 werkt de terugkijken vanaf begin niet meer. Na een paar tellen springt hij weer naar live tv. Ik heb het modem herstart, maaar dit lost het probleem niet opĀ 

Beste antwoord door Erik van KPN

Het probleem is gisteren aan het begin van de avond verholpen. Goed om te lezen dat jullie dit ook merken :)

7 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 10, 2026

Hier hebben meer mensen last van, zie ook

niet alleen bij NPO1 maar ook andere zenders…

Ā 

Hier het zelfde probleem met vanaf begin kijken.Ā 
Alles reset, maar niks geen verbetering. iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem?Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 10, 2026

Hier het zelfde probleem met vanaf begin kijken.Ā 
Alles reset, maar niks geen verbetering. iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem?Ā 

Nee nog geen oplossing voor, heb contact gehad met kpn enĀ deze gaan er naar kijken wat dit kan veroorzaken,Ā  dus moeten we maar geduld hebben tot dit opgelost is.

Vervelend maar het is niet anders op dit moment.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@Jantje-van-leiden, ​@ArnoEikenaarĀ Ā en ​@Twente!Ā Ik zie, in dit topic, en in een andere, dat er problemen worden ervaren met Begin Gemist. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.Ā Wij hebben dit nu doorgezet richting de tv mensen voor navraag en controle. Zodra ik meer weet kom ik er bij jullie op terug.Ā Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 11, 2026

Hallo ​@Jantje-van-leiden, ​@ArnoEikenaarĀ Ā en ​@Twente!Ā Ik zie, in dit topic, en in een andere, dat er problemen worden ervaren met Begin Gemist. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.Ā Wij hebben dit nu doorgezet richting de tv mensen voor navraag en controle. Zodra ik meer weet kom ik er bij jullie op terug.Ā Ā 

Hier lijkt het probleem met begin gemist ook opgelost te zijn.

De technische dienst van kpn zou er na kijken is mij afgelopen week verteld,Ā  dus lijkt erop dat ze toch het probleem hebben gevonden.

Vanavond begin gemist bij het Journaal weer kunnen gebruiken, hopelijk blijft het werken.

Ook hier werkt de functie weer naar behoren.Ā  Top

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2026

Het probleem is gisteren aan het begin van de avond verholpen. Goed om te lezen dat jullie dit ook merken :)