Skip to main content

Op de laptop kan ik sinds kort alleen NPO1, 2 en 3 bekijken, andere zenders niet meer. 

Het betreft een ‘oude’ MacBook Air uit 2011, met OS X El Capitan 10.11.6 (geen updates meer mogelijk).

Browser: Chrome.

Het vreemde vind ik dat interactieve TV wel werkt voor de genoemde drie zenders en voor andere zenders niet (meer).

Hi @S_V! Dat is gek. We hadden eerder wel dat op Android apparaten alleen NPO 1, 2 en 3 te zien waren, maar dat is opgelost en daarnaast gebruik jij iOS. 😕

Wat gebeurt er op de andere zenders? Krijg je daar een melding te zien? 
Als je het op een ander apparaat en in een andere webbrowser test, hoe gaat het dan? 


Hoi!

Ik krijg geen melding te zien bij de andere zenders. Heel even lijkt het dat er beeld komt, maar daarna gebeurt er niks meer. Op een moderne iPad en mijn iPhone 8 heb ik geen problemen. Ik vermoed dat het ligt aan een Chrome-versie die niet verder kan worden geüpdate doordat mijn iOS ook niet kan worden geüpdate.


O ja, met Safari lukt het ook niet.


Dat vermoeden heb ik ook. Zeker als het via een andere webbrowser ook niet wil en het op andere (nieuwere) apparaten wel goed gaat. 😕

De iTV app is te gebruiken vanaf vanaf iOS 10 v.7.3.6 of hoger. Ik kan zo niet vinden hoe dat met webbrowserversies zit of software voor iTV Online via de webbrowser. 
Ik ben niet erg thuis in Macbooks, maar heb je opties om naar je Mac te casten? Dan zou je bijvoorbeeld nog kunnen kijken of het wel goed gaat als je de iTV app gebruikt op je telefoon en deze naar je Macbook cast bijvoorbeeld. Mocht je een groter scherm willen.