Skip to main content

Blauw beeld en wel geluid via de KPN TV+ Box

• January 6, 2026
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Daar gaan we weer blauw  beeld met geluid .op

alle netten . Dat na 6 seconden ook weg is  . En dan gaat het beeld op zwart .bij de streaming diensten . Alleen maar een rond draaiende cirkel.  Dus die maar via de smart tv kijken . En toeval bestaat haast niet 2 de foto .

En ik kan de procedure volledig uit m'n hoofd . Het is net een efteling deuntje dat niet meer uit

je hoofd gaat . Kpn tv + is een misser . Die een ergenis gaat worden .

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 6, 2026

Je titel klacht zegt natuurlijk niets.

De foto van Ziggo begrijp ik niet.

De KPN tv ontvanger werkt niet op het Ziggo netwerk.

Je schrijft TV+, dus je hebt van KPN de Sagemcom DIW7022?

Hoe is de DIW7022 verbonden met de KPN router (Experiabox of box12)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 6, 2026

Dat ik storing heb op kpn + voor de zoveelste x en een folder krijg van ziggo . 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 7, 2026

12 uur verder .…

Mijn gedachten jeuken .…

Dit is niet leuk meer . Maar een hoog irritatie punt . Waar ik bijna dagelijks mee te doen heb 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 7, 2026

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12? Of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Niet fijn dat je last hebt van storingen op TV+ ​@Rein02. We denken hier in onze Community graag met je mee, maar dat kunnen we alleen doen met voldoende informatie. 

Welk modem heb je? Werkt de internetverbinding wel goed? En inderdaad de vraag van ​@joop2011: Hoe is jouw TV+ Box aangesloten? Alle details zijn welkom, op die manier kunnen we op zoek naar een oplossing.

Als je het liever bespreekt om het op te lossen, maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je terug en helpt je verder om dit uit te zoeken.