Skip to main content

Hallo, 

Mijn kpn afstandsbediening werkt niet meer. Het blauwe lampje blijft knipperen, maar hij reageert verder nergens op. Na verloop van tijd stopt het knipperen, maar als ik dan weer op een knopje druk gaat die weer knipperen. Iemand bekend met dit probleem? Alvast bedankt.

Groet, Dave

Ondertussen geprobeerd de afstandsbediening te resetten. Maar het eindigt elke keer met een blauwe knipperende lamp.


Hoi @Daveholie, welkom hier. 

Wat irritant dat de afstandsbediening niet meer werkt. Resetten van de afstandsbediening heb je al gedaan, maar helpt dus niet. 

Ontvanger ook een reset gegeven? Werkt het daarna wel? Zo kunnen wij alles uitsluiten. 


Ontvanger ook gereset en stekker 30 secondes eruit gelaten. Maar heeft het probleem niet verholpen. Ik heb inmiddels een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Ieder geval bedankt.


Dat wilde ik anders ook voor je gaan doen. Maar de nieuwe afstandsbediening is al onderweg. Hoor graag hoe die werkt. 


Al het bovenstaande. Nieuwe afstandsbediening maar waarschijnlijk na 3 dagen nog niet de goede gekregen denk ik. Hij is iets langer maar geen app netflix hbo van dat soort knoppen erop. Dus we kunnen dus weer een nieuwe gaan bestellen? Ik kwam van het blauwe knipperen af. Tv ingedrukt houden dan wordt hij groen. Daarna andere functie proberen en meteen weer blauw. Ik denk dat hij in tv leer stelsel blijft hangen. Helaas geen resetknop op de afstandsbediening zelf. 


Wat vervelend dat je de verkeerde afstandsbediening hebt ontvangen. Heb je inmiddels al een nieuwe besteld of wil je dat ik de juiste afstandsbediening toe stuur?