Skip to main content

Ik zie net tot mijn grote vreugde, dat de optie "zet herinnering aan" in de gids is geactiveerd. Helemaal blij mee.

Nu nog de mogelijkheid om de gids ook vertikaal in de kunnen stellen, zoals bij de "oude" tv kastjes en ik ben helemaal happy. 😜 

Hallo @Fris-Ian, leuk om te lezen dat de optie "zet herinnering aan" goed in de smaak valt. De wens voor de verticale gids is al vaker genoemd. Zie ook punt 9 in het wensen topic
In dat topic houden wij ook bij welke wensen uitgevoerd zijn, dus hou dat topic goed in de gaten. Tevens kun je via de Product updates precies zien wanneer er verbeteringen worden doorgevoerd aan KPN TV+. 


Inderdaad is de ‘herinnering’ een geweldige update en sluit me aan bij @Fris-Ian. Een verticale gids per zender zou geweldig zijn. Heb met de ontwikkeling van KPN TV+ een klein steentje bij mogen dragen en de verticale programmering was 1 van de eerste vragen van mij. 
Ik wacht met smart af. 👍

 


3 maanden geleden is er al verzocht om de mogelijkheid om de gids ook vertikaal in de kunnen stellen, zoals bij de "oude" tv kastjes. Ik zou dit verzoek vandaag graag nogmaals willen doen. Het overzicht in de gids nu lijkt en leidt nergens naar. Dit mag toch geen probleem zijn voor uw vaardige programmeurs?


Jouw verzoek is helder @GeoLee. Deze suggestie staat ook al de lijst in het Feature Request topic. Het is dus niet nodig om in allerlei andere topics hier over te beginnen. 


Reageer