Skip to main content
Beantwoord

Blijven de opnames bewaard als ik de TV+ Box krijg?

• January 9, 2025
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement gewijzigd. Ik had en heb het opnemenpakket. Mijn abonnementsnummer is NIET gewijzigd. Ik krijg een nieuwe tv-box. Vraag: blijven mijn met de oude tv-box gemaakte opnames beschikbaar vanuit die nieuwe tv-box? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@ERvdK , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Hopelijk heeft het bovenstaand antwoord van ​@Marlon92 je al enigszins gerustgesteld. Zo niet, dan bij deze de bevestiging vanuit KPN :) Je opnames worden in de Cloud opgeslagen dus wanneer je een andere tv ontvanger krijgt, zal dit geen invloed hebben op jouw opnames!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 9, 2025

Ja. De opnames blijven bewaard. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hoi ​@ERvdK , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Hopelijk heeft het bovenstaand antwoord van ​@Marlon92 je al enigszins gerustgesteld. Zo niet, dan bij deze de bevestiging vanuit KPN :) Je opnames worden in de Cloud opgeslagen dus wanneer je een andere tv ontvanger krijgt, zal dit geen invloed hebben op jouw opnames!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

dank Marlon92 en Jan van KPN. 

Andere ervaring in het verleden gehad, daarom deze navraag. En inderdaad, na installatie was alles nog beschikbaar. Ik ga deze markeren als oplossing.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

@Jan van KPN HOE markeer ik een antwoord als oplossing?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 15, 2025

Hoi ​@ERvdK , ik had in dit geval mijn eigen antwoord al gemarkeerd als 'best answer' dus vandaar dat jij deze optie niet meer kreeg!