Skip to main content

Blijven de opgenomen programma's beschikbaar als je overstapt op eenĀ 4k tv ontvanger

in gebruik heb genomen

Blijven de opgenomen programma's beschikbaar als je overstapt op eenĀ 4k tv ontvanger

in gebruik heb genomen

Simpel antwoord: Ja!


HoiĀ @PeacemanĀ 
Zo simpel is het niet zoalsĀ @Berrie_KaasĀ schrijft.
Als je overstapt op TV+ dan kun je de opgenomen glaszenders niet meer bekijken.
Alle andere zenders wel.
Ā 


HoiĀ @PeacemanĀ 
Zo simpel is het niet zoalsĀ @Berrie_KaasĀ schrijft.
Als je overstapt op TV+ dan kun je de opgenomen glaszenders niet meer bekijken.
Alle andere zenders wel.
Ā 

Dank voor de correctieĀ @huistijgerĀ , ik wist niet beter dat alle opnames bewaard blijvenĀ omdat deze gekoppeldĀ zijn aan je persoonlijk account bij KPN, onafhankelijk van de gebruikte apparatuur. Heeft dit misschien te maken met de gebruikte bandbreedte van de opgenomen glaszenders?


Dank voor de correctieĀ @huistijgerĀ , ik wist niet beter dat alle opnames bewaard blijvenĀ omdat deze gekoppeldĀ zijn aan je persoonlijk account bij KPN, onafhankelijk van de gebruikte apparatuur.Ā 

Normaal heb je gelijkĀ @Berrie_KaasĀ 
Maar de 'oude' glasvezelzenders kunnen niet door TV+ bekeken worden.
Dus heeft de TS deze nog, bekijk die dan eerst anders ben je deze kwijt


In principe wel. Tenzij je nu glasvezel hebt en opneemt van de HDglas kanalen 661 tot en met 670. Want die kanalen en opnames zijn niet meer beschikbaar op de TV+.

1 t/m 10 hebben daar overigens wel dezelfde kwaliteit. Maar TV+ maakt gebruik van een ander platform.


Beste PegterGĀ 

Ā 

ik heb nu glasvezel en uiteraard veel opgenomen via glas HD ik heb 3 ontvangers,

Als ik 1 glasvezel tv ontvanger operationeel houd kan ik dan op die tv de opgenomen programma's wel afkijken?

Ā 

of ben ik alles tegelijk kwijt?


Als ik 1 glasvezel tv ontvanger operationeel houd kan ik dan op die tv de opgenomen programma's wel afkijken?

Ik weet niet wanneer je TV+ krijgt. Heb je 't abonnement al gewijzigd?

Het beste kun je vanaf nu alles van HDglas onder Gepland verwijderen en opnieuw plannen onder de normale kanalen. Dat is gelijk aan de opnames voor TV+.

En de oude boxen dien je in principe in te leveren. Die vallen niet onder de nieuwe propositie.

Met de nieuwe boxen kun je de opnames van HDglas alleen nog wissen.

Via 1 t/m 10 heeft TV+ dezelfde kwaliteit. Alleen ander platform. Andere opnames.


de 4k ontvanger word zo geleverd ik krijg er 2 en heb 3 oude boxen dus ik houdt er 1 overĀ 

Ā 

kan ik op die dan de hd glasopnames afkijken ??


Beste PegterGĀ 

Ā 

ik heb nu glasvezel en uiteraard veel opgenomen via glas HD ik heb 3 ontvangers,

Als ik 1 glasvezel tv ontvanger operationeel houd kan ik dan op die tv de opgenomen programma's wel afkijken?

Ā 

of ben ik alles tegelijk kwijt?

Ik denk dat hier twee dingen door elkaar dreigen te lopen nl.:

Ā - alles opgenomen via mijn glasvezelverbinding en,

Ā - opnames van de zgn. glas zenders, tw. 600 en hoger.

Dit zijn echt twee verschillende zaken.Ā 


Alle 3 de oude boxen zal kpn uit het abonnement halen. Die doen het dan t.z.t. (meestal met hooguit 2 weken) niet meer.


Beste PegterGĀ 

Ā 

ik heb nu glasvezel en uiteraard veel opgenomen via glas HD ik heb 3 ontvangers,

Als ik 1 glasvezel tv ontvanger operationeel houd kan ik dan op die tv de opgenomen programma's wel afkijken?

Ā 

of ben ik alles tegelijk kwijt?

Ik denk dat hier twee dingen door elkaar dreigen te lopen nl.:

Ā - alles opgenomen via mijn glasvezelverbinding en,

Ā - opnames van de zgn. glas zenders, tw. 600 en hoger.

Dit zijn echt twee verschillende zaken.Ā 

Ā 

@Berrie_KaasĀ 

Ā 

Op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zitten de verbeterde HD kanalen (de originele stream van 14,2 Mb/s) op de kanalen 1 - 10 (zoals het eigenlijk ook hoort).

De glasvezel kanalen zitten op 661-670 en alleen die worden niet meegenomen.Ā