Skip to main content

ik zit nu al een aantal maanden te klote met de tv ontvanger die voor problemen zorgt, opnames lopen vast , apps die blijven hangen of heel traag zijn , als je een programma op pauze zet gaat hij 1 sec later zelf weer op play , zenders die ineens niet beschikbaar zijn.

Elke keer bij de klantenservice hetzelfde verhaal ( ontvanger resetten , op afstand opnieuw laten opstarten , modem resetten , zorgen voor de nieuwste software) en soms lijkt dat even te helpen ,maar meestal niet. Eerder problemen gehad met onze 2de tv ontvanger die boven staat en deze is toen omgeruild voor een nieuwer exemplaar ,maar nu wordt dit voor mijn gevoel voor deze probleem ontvanger elke keer geweigerd en wordt mij elke keer hetzelfde briefje voorgelezen met wat ik moet doen (maar het WERKT NIET).

Ik wordt er echt een beetje moe van ,ik ben opzich tevreden met kpn ,maar alleen hierom gaan er toch echt pluspunten vanaf.

Iemand een idee wat te doen ?

Beste ​@MarkvanOs welk merk en type modem gebruik je met welke firmware?

Welk merk en type tv-decoder gebruik je met welke firmware?

Hoe is de tv-decoder op de modem aangesloten, rechtstreeks met een LAN-kabel of anderszins.

Beste ​@MarkvanOs welk merk en type modem gebruik je met welke firmware?

Welk merk en type tv-decoder gebruik je met welke firmware?

Hoe is de tv-decoder op de modem aangesloten, rechtstreeks met een LAN-kabel of anderszins.

Experia Box V10  firmware: V10.C.24.12.15

Arris VIP2952V2 , geen idee waar ik hier de firmware vind ??

ontvanger is verbonden met lan kabel 

Beste ​@MarkvanOs geef de V10 eens een fabrieks-reset en geef de 2952 ook een fabrieks-reset via het resetgaatje achterop of via het menu en koppel de V10 en de 2952 dan weer aan elkaar.

Gaat het nu beter? Zo ja, opgelost.

Zie ook onderstaande link over de tv-decoder-software update:

Zo nee, jammer, dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

Nu is ook de Arris VIP 2952 alweer een oud beestje.

Werk op zich nog goed.

Bel gratis 0800-0402 en vraag of je hem mag omruilen. (dan krijg je de Arris VIP 5202.

Of;

Als je contractvrij bent, kan je ook je abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je de nieuwste KPN mediabox. De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

P.S.

Hoe is de Arris 2952 verbonden met de Experiabox V10? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Nu is ook de Arris VIP 2952 alweer een oud beestje.

Werk op zich nog goed.

Bel gratis 0800-0402 en vraag of je hem mag omruilen. (dan krijg je de Arris VIP 5202.

Of;

Als je contractvrij bent, kan je ook je abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je de nieuwste KPN mediabox. De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

P.S.

Hoe is de Arris 2952 verbonden met de Experiabox V10? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

ik heb al een aantal keer om een nieuwe ontvanger gevraagd , maar elke keer weer moet ik eerst de verplichte stappen doorlopen (inmiddels al 5 x gedaan)

mijn contract loopt nog dus dat is geen optie.

Ontvanger is gewoon verbonden met een korte LAN kabel

@MarkvanOs 

Bel gratis 0800-0402 en zeg dat je al 5 keer gebeld hebt en ook alle stappen al 5 keer hebt doorlopen.

Of wacht op een moderater (KPN medewerker)

Vul in dat geval je profiel zo compleet mogelijk in, alleen de moderater kan de gegevens zien.

Ik heb nu een toezegging gehad dat ik een nieuwe ontvanger krijg nadat de ontvanger vanmorgen weer moeilijk begon te doen.

Hi ​@MarkvanOs, welkom bij ons. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Laat me allereerst benadrukken dat het zeker niet hoort dat je hiervoor 5 keer moet bellen. Ik ben wel blij om te lezen dat de ontvanger nu toch wordt omgeruild. 

Zou je mij hier op de hoogte willen houden of dit is gelukt? Anders pak ik dit alsnog met je op. 

Hi ​@MarkvanOs, welkom bij ons. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Laat me allereerst benadrukken dat het zeker niet hoort dat je hiervoor 5 keer moet bellen. Ik ben wel blij om te lezen dat de ontvanger nu toch wordt omgeruild. 

Zou je mij hier op de hoogte willen houden of dit is gelukt? Anders pak ik dit alsnog met je op. 

doe ik zeker

@Alex van KPN Inmiddels de nieuwe tv ontvanger binnen , alleen nu is de adapter defect. Als het goed is wordt ik hopelijk vandaag gebeld door een medewerker van je om het op te lossen , de klantenservice kon het niet oplossen met me.

Bedoel je de stroom adapter die bij de nieuwe tv ontvanger werd meegeleverd?

Werkt het ook niet met de stroom adapter van je oude tv ontvanger?

Bedoel je de stroom adapter die bij de nieuwe tv ontvanger werd meegeleverd?

Werkt het ook niet met de stroom adapter van je oude tv ontvanger?

zou kunnen , maar die heb ik moeten inleveren samen met de oude tv ontvanger bij post nl, dus die had ik al niet meer.

@Alex van KPN Inmiddels de nieuwe tv ontvanger binnen , alleen nu is de adapter defect. Als het goed is wordt ik hopelijk vandaag gebeld door een medewerker van je om het op te lossen , de klantenservice kon het niet oplossen met me.

Nou, wat een pech dit! Het aan/uit knopje aan de achterkant staat wel op aan? Ik verwacht dat dit het geval is. Ben je ook teruggebeld om een nieuwe op te sturen? 

Nou, wat een pech dit! Het aan/uit knopje aan de achterkant staat wel op aan? Ik verwacht dat dit het geval is. Ben je ook teruggebeld om een nieuwe op te sturen? 

Er zit geen aan en uit knopje op de nieuwe ontvangers, maar gister een nieuwe adapter thuisgestuurd gekregen en nu werkt het zoals het hoort.

Er zit geen aan en uit knopje op de nieuwe ontvangers, maar gister een nieuwe adapter thuisgestuurd gekregen en nu werkt het zoals het hoort.

Ik was onder de indruk dat je de VIP zou krijgen. Ik ben wel blij dat het gelukt is en nu alles goed werkt! 

Ik was onder de indruk dat je de VIP zou krijgen. Ik ben wel blij dat het gelukt is en nu alles goed werkt! 

Ik heb inderdaad de VIP5202 maar daar zit geen aan/uit schakelaar op.

Reageer