Skip to main content
Vraag

Blikkerig geluid en trage interface met Soundbox

• May 2, 2025
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Ding is waardeloos, geluid is blikkerig. Instellingen van geluid veranderen doet weinig. Subwoofer doet weinig, dan moet er al een echte bass moment zijn anders blijft ie stil. 

Interface is traag, opstarten duurt eeuwigheid en beeld gaat soms op compleet zwart. Tevens loopt geluid niet synchroon, dat is nog wel mijn grootste hekel punt. 

En je betaald 6 euro extra.

Lijkt me firmware dingetje. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Veltt . Spijtig dat je het geluid niet mooi vind.  De meningen lopen nogal uiteen en dat geeft maar weer aan dat audio beleving heel subjectief is.

Kun je vertellen of het niet syncroon lopen van de audio bij alle zender voorkomt? En is het bij live tv kijken en terugkijken? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2025

Nou die *** soundbox gaat retour. Moet alleen morgen dus gaan bellen want kan men abo niet weer aanpassen.. altijd gezeik.

Ding heeft nu firmware update gehad, valt dat *** wifi de hele tijd weg en beeld blijft zwart terwijl ik wel geluid heb. 6 euro extra betalen maar levert alleen maar gezeik op. ​@KPN doe er godverdorie iets mee.

Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik

Erwin van KPN
Moderator

Nou die *** soundbox gaat retour. Moet alleen morgen dus gaan bellen want kan men abo niet weer aanpassen.. altijd gezeik.

Ding heeft nu firmware update gehad, valt dat *** wifi de hele tijd weg en beeld blijft zwart terwijl ik wel geluid heb. 6 euro extra betalen maar levert alleen maar gezeik op. ​@KPN doe er godverdorie iets mee.

Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik

Blijkbaar was het dus niks voor jou.  Gelukkig kun je m weer omruilen.