Skip to main content

Hallo… Heb geprobeerd mijn verschillen BT koptelefoon of oortjes met de box (DIW 7022) te koppelen. De box toont wel de BT apparaten maar zegt steeds dat de koppeling mislukt? Suggesties graag? Bedankt alvast, BDB 

Hoi @BoefieDeBoef . Welkom op het forum.

Vreemd dat het niet lukt.  Ik heb hier al verschillende bluetooth apparaten kunnen aansluiten op mn TV+ zonder noemenswaardige problemen.

Hoe ga je precies te werk? En wat voor BT koptelefoon probeer je te koppelen? (merk+type)


Hallo Erwin, ik heb ondertussen CS gebeld & heb begrepen dat het een bekend euvel is. Er wordt blijkbaar aan gewerkt. Ik heb verschillende BT hoofdtelefonen / oortjes, inclusief AirPods. De TV doos (DIW 7022) heeft deze allemaal kunnen vinden (elke keer de juiste MAC waard getoond) & probeert te koppelen. Maar telkens mislukt het. De doos twee keer gereset, een keer terug naar fabrieksetting. Allemaal niet geholpen… Ideeën? Groet, BDB 


Hallo Erwin, ik heb ondertussen CS gebeld & heb begrepen dat het een bekend euvel is. Er wordt blijkbaar aan gewerkt. Ik heb verschillende BT hoofdtelefonen / oortjes, inclusief AirPods. De TV doos (DIW 7022) heeft deze allemaal kunnen vinden (elke keer de juiste MAC waard getoond) & probeert te koppelen. Maar telkens mislukt het. De doos twee keer gereset, een keer terug naar fabrieksetting. Allemaal niet geholpen… Ideeën? Groet, BDB 

Nou.  ik ben het niet helemaal eens met mijn collega(s).  Er is wel een bekend issue met bluetooth koptelefoons die geen geluid krijgen als er op multicast uitzonden wordt.  

Maar bij jou lukt koppelen helemaal niet, toch? 


Klopt Erwin. Geen van mijn BT apparaten kunnen worden gekoppeld. Als dit probleem niet op uw radarbeeld is, wat moet ik doen? Groet, BDB  


@BoefieDeBoef : kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


@Erwin_ profiel aangepast… 

 


Leuk je even gesproken te hebben, @BoefieDeBoef .  

Ik wil graag weten of het jou ook lukt om een ander bluetooth apparaat te koppelen. Bijvoorbeeld een toetsenbord.

Laat je weten of dit lukt? (zo niet overweeg ik zwaar om een nieuwe box te sturen, namelijk)


Beste @Erwin_ , inderdaad leuk met je gesproken te hebben. Nogmaals geprobeerd met een toetsenbord, Canton BT Speakers, maar ook zonder geluk. Hetzelfde verhaal, MAC waardes gevonden maar koppelen lukt gewoon niet. Vreemd is wel dat de afstandsbediening gewoon werkt… Toch een andere box? Groet, BDB 


Beste @Erwin_ , inderdaad leuk met je gesproken te hebben. Nogmaals geprobeerd met een toetsenbord, Canton BT Speakers, maar ook zonder geluk. Hetzelfde verhaal, MAC waardes gevonden maar koppelen lukt gewoon niet. Vreemd is wel dat de afstandsbediening gewoon werkt… Toch een andere box? Groet, BDB 

Vind ik wel.  Ik heb zojuist het verzoek gedaan om die TV+ om te ruilen.  Als jij morgen nog geen SMS gehad met met logistieke informatie, geef me even een seintje. 


OK @Erwin_ will keep you updated… Groet, BDB


Hoi @Erwin_ , wou je even laten weten dat ik nog geen bericht hierover heb gehad… Groet, BDB


Goed dat je het meldt, @BoefieDeBoef .  Ik zie ook geen actie van die kant. Ik heb een nieuwe ticket aangemaakt. 

Ik zal het zelf ook even in de gaten houden., Het zou nu goed moeten gaan. 


@Erwin_ Dank u! Goed weekeind… 


Beste @Erwin_ wil je even laten weten dat ik nog geen bericht over de box heb ontvangen… Groet, BDB


Tjonge jonge. Wat gaat hier aldoor mis. :-(

Bij de eerste twijfelde ik nog aan mezelf maar ik weet nu ZEKER dat ik er twee keer een verzoek in heb gezet.

Ik ga het anders doen en zal via de mail contact zoeken met die afdeling. Ik kom er op terug (en excuus voor deze chaos)


Bedankt @Erwin_ ! Ik zou graag mijn koptelefoon z.s.m. willen aansluiten zodat mijn vrouw en ik elkaar niet storen als ik naar voetbal zit te kijken (welke komende vrijdag weer het geval is…) 😋 

 


Okay.  Hier even een update.  Onze developers vinden deze case heel interessant.  

Het is ons nu gelukt om een nieuwe box jouw kant op te krijgen.  Die zal binnenkort aankomen.

Stuur de andere niet terug.   Die willen we graag nader onderzoeken en moet naar een speciaal adres. Kan ik jou even bellen? @BoefieDeBoef ? 


Hoi @Erwin_, zag net een SMSje dat de box onderweg is. Dank hiervoor. Ik ben in vergadering de hele dag maar heb een gaatje tussen 12-12:30. Kan je me dan bellen? Groet… 


doe ik

 


@BoefieDeBoef Zoals afgesproken stuur ik je via privébericht even het adres waar de defecte tuner naartoe kan.  De kosten zal ik dan gelijk crediteren. Laat je even weten hoeveel dat kost?

Uiteraard pas opsturen als je de andere hebt ontvangen ;-)

 


👌


Voor de meelezers. De nieuwe TV+ werkt wel goed. 


Ik kan ook geen apparaten koppelen aan kpn.zelfs ereader kan ik niet inloggen via wifi