Skip to main content
Vraag

Bluetooth-storing op PS5 controller sinds verhuizing

• April 11, 2025
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Esja Noort
Nieuwkomer

Ik ben pas verhuisd en sinds ik in dit huis woon heb ik storing op de bluetooth verbinding van mijn ps5 controler. De controler verliest verbinding wat het spelen onmogelijk maakt. 

Ik heb een nieuwe controler gekocht, maar die heeft het zelfde probleem. Mijn apparaten zijn niet veranderd. 

Het enige dat anders is dat ik het bluetooth signaal van mij buren binnen krijg van hun KPN DIW7022. Hoe kan ik dat signaal uit mijn huis krijgen zodat ik weer kan gamen?

Bluetooth op mijn controler uitzetten kan natuurlijk niet want dan kan ik hem niet gebruiken. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 11, 2025

Ik ben pas verhuisd en sinds ik in dit huis woon heb ik storing op de bluetooth verbinding van mijn ps5 controler. De controler verliest verbinding wat het spelen onmogelijk maakt. 

Ik heb een nieuwe controler gekocht, maar die heeft het zelfde probleem. Mijn apparaten zijn niet veranderd. 

Het enige dat anders is dat ik het bluetooth signaal van mij buren binnen krijg van hun KPN DIW7022. Hoe kan ik dat signaal uit mijn huis krijgen zodat ik weer kan gamen?

Bluetooth op mijn controler uitzetten kan natuurlijk niet want dan kan ik hem niet gebruiken. 

Dit ga je helaas niet wegkrijgen, je kan dus in jouw geval het beste bekabeld gamen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 11, 2025

Ik zie net als allerlei wifi namen ook allerlei Bluetooth apparaten uit mijn naaste omgeving verschijnen als ik iets met Bluetooth doe, gewoon negeren.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 14, 2025

Hi ​@Esja Noort, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Dat je andere bluetooth verbindingen ziet hoeft geen problemen te geven, er zullen vaak in de omgeving bluetooth apparaten beschikbaar zijn. Het gekke is wel dat je controller niet wordt gevonden. Ik kom op de website van Sony de volgende stappen tegen, heb je deze al uitgevoerd? Onderaan zie je ook hoe je de Playstation kunt updaten naar de nieuwste software, als je dat nog niet hebt gedaan.