Skip to main content

Waarom kun je instellen dat bij bluetooth koppelingen (koptelefoon en andere..) het geluid via dit device niet wordt toegevoegd. Met name wanneer meerdere mensen in een ruimte zitten en 1 persoon de koptelefoon wil gebruiken

  1. is dit via de KPN tv ontvanger? (zo ja welke heb je)
  2. Of is het via de tv zelf? (zo ja, welke tv heb je)

Goede suggestie, @Thedinos. We hebben (voorzichtig) op de planning staan dat je geluid voor HDMI en toslink apart kunt instellen. Vanuit hetzelfde idee dat dan iemand in de kamer een koptelefoon zou kunnen gebruiken terwijl de rest gewoon geluid heeft. 

Ik quote even uit het TV+ feature requests topic:

38. Apart kunnen instellen van het geluid voor S/PDIF en HDMI. Bijvoorbeeld Dolby voor HDMI en Stereo voor S/PDIF. Hierdoor kunnen mensen met een gehoor-ondersteunend apparaat deze op de S/PDIF aansluiting aansluiten terwijl de overige kijkers gewoon van Dolby kunnen blijven genieten via HDMI. Of we dit dan ook precies op deze manier inrichten is nog onbekend.
Latere update: Dit staat dus op de planning, maar we weten nog niet 100% zeker of dit haalbaar gaat zijn. Als het wel lukt is het wel iets dat niet op korte termijn beschikbaar zal zijn.

 

Ik heb jouw suggestie om dit ook voor bluetooth mogelijk te maken hierbij doorgegeven. Hopelijk kunnen we dat ook meenemen. Maar, ook hiervoor verwacht ik dan, als het al lukt, dat het niet op korte termijn gaat zijn. 

Houd de Product Updates in de gaten. Als dit in een update zit melden we het daar. 


Ja, graag deze aanpassing. 


@JDZ01 @Erik van KPN Voordat de TV+Ontvanger op Android 12 geüpdatet wordt, gaat niet lukken. Dus heel lange wachten.

Combined audio device routing


ik heb hetzelde probleem met oudere ontvager geen probleem heeft een aparte geluid uitgang met de nieuwe TV + Box niet


ik heb hetzelde probleem met oudere ontvager geen probleem heeft een aparte geluid uitgang met de nieuwe TV + Box niet

De TV+box heeft ook een geluiduitgang d.m.v. S/PDIF, digitale uitgang dus @koppelen bleutooth koptelefoon 

Dien je binnen het tv+menu wel even aan te zetten.

 


Ook deze wordt uitgeschakeld op moment dat ik de koptelefoon aanzet. Bij de instellingen aan gezet.


Reageer