Skip to main content
Vraag

Bondgenoten en Jelies wordt niet altijd opgenomen met serieopname

• April 11, 2026
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb normaal Bondgenoten en Jelies als serieopname ingesteld. Maar nu blijkt dat er niet altijd wordt opgenomen, maar ik kan het ook niet meer instellen. Hij ziet in de gids beide programma’s niet meer als serie, dus kun je alleen losse afleveringen opnemen. Dat is heel irritant… Misschien is dat nog wel bij meer programma’s, maar bij deze twee in ieder geval. Kunnen jullie dit oplossen? 

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 11, 2026

Hoi. Dank voor je melding. 

Is bekend. Er loopt al een topic. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • April 11, 2026

Hier hetzelfde probleem op de KPN+ box. Als serie opnemen lukt niet meer alleen de losse afleveringen per dag maar ook op de iPhone en via de browser lukt dit niet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • April 13, 2026

Iemand enig idee wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost? Ik kan nog steeds niets als serie opnemen, bij De Bondgenoten niet maar ook bij andere programma’s niet. Ook de afleveringen los opnemen lukt niet. Alleen de maandag en dinsdag aflevering, daarna zegt hij dat het geprogrammeerd staat maar zie ik niets in de planning staan behalve die 2 afleveringen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi allen, dank voor de meldingen en dank voor het verwijzen ​@PeterG!

Ik grijp even naar het antwoord van mijn collega Arjan, die 4 dagen geleden een melding heeft doorgezet naar ons TV-team:

Er gaat iets mis met het serie ID van Bondgenoten waardoor sommige afleveringen niet gekoppeld zijn aan elkaar voor de opname. Dat gaan we proberen op tijd te herstellen. 

Om je voortaan hier sneller bij te kunnen helpen, kun je het beste deze signalen plaatsen in het ‘Zie je een fout in de tv-gids?’-topic. Daar wordt het sneller opgepakt. 

Ook voor de aflevering van ‘Jelies & Gnodde’ van volgende week (inmiddels deze week) heb ik een melding doorgezet dat er naar gekeken moet worden.