Skip to main content

Beste KPN, 

 

Ik ben al dagen aan het proberen om mijn Bose afstandbediening te koppelen aan de KPN TV+ box. Alles wat ik doe, werkt niet.

 

Hebben jullie een tip of de manier hoe ik het voor elkaar krijg?

 

Mvg Ruben Feenstra

Hoi @ruben360, welkom op ons forum! Vanuit KPN kan ik je daar ook niet zo goed mee helpen, is het wel een bluetooth afstansdbediening?

We hebben wel een handig topic over onze eigen afstandsbediening:


Hallo Thomas, 

 

Nee de afstandsbediening van Bose is een geen Bluetooth afstandsbediening, dat zal het verklaren denk ik.

Groet.


Hey Ruben Feenstra. Ik heb zelf ook een Bose V35 en sinds kort kpn tv+. Ik heb er ook al uren aan besteed maar krijg het ook niet voor elkaar. De oude ontvanger deed het altijd perfect. Ben bang dat het bij de nieuwe ontvanger niet meer gaat lukken. Misschien word dat de reden voor mij het oude kastje weer te gebruiken. 
 Als er mensen zijn die de oplossing hebben hoor ik het graag. 


Hallo Marco, 

 

Ja daar zat ik ook aan te denken, het oude kastje weer te gebruiken, maar uiteindelijk zijn de extra opties die het nieuwe kastje bied wel de doorslag geweest om die te blijven gebruiken. Dan maar 2 afstandsbedieningen… De technologie gaat hard.

Hopelijk ooit nog eens een oplossing, maar die moet waarschijnlijk bij Bose vandaan komen.

Groet!

 


Ik heb mijn Bose AV35 op de Arris KPN Box aangesloten door de volgende stappen te doorlopen:

1. Alle kabels aansluiten. Ook IR kabel op Arris geplakt voor werking met dichte kast.

2. Open op Bose AV35 voorklep en druk setup knop in

3. Kies kabeldecoder instellen, afstandsbediening zelf instellen.

4. Kies KPN en V7321

Succes


Reageer