Skip to main content

hallo, ik heb een bose tv speaker. Deze is aangesloten op lg tv. Nu heb ik hem gekoppeld aan de kpn afstandsbediening maar alleen dat hij zachter kan, harder niet. Dan geeft de bose 2 rode lampjes. Wie heeft de gouden tip, ik zou dan zo blij zijn. Bedankt alvast voor iedereens antwoord

 Welke KPN tv decoder heb je?

 

Ik heb zelf de Samsung Soundbar aangesloten op de HDMI 2 eARC op onze LG tv.

Als ik het geluid op de tv regelt, gaat de soundbar harder of zachter.

De KPN ab kan je makkelijk koppelen op de tv.😉

 

P.S.

Waarom vette letters?


Hoi Joop,

bedankt voor je reactie. Ik pas me aan aan jouw lettertype 😀.

mijn KPN decoder is arris VIP2952 V2.

ik heb inmiddels 2 x stroom van bose tv speaker afgehaald en opnieuw geprobeerd. De tv werkt gewoon op de KPN afstandsbediening . Bij het koppelen van de bose tv speaker is de acceptatie van de KPN afstandsbediening of harder of zachter maar niet allebei. De bose tv speaker is model 431974. De LG oled tv is verbonden met een optical kabel dus geen HDMI . 

 


KPN decoder


Ik heb de Arris VIP 2952 ook gehad (heb nu de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

 

Je kan met de KPN ab alleen het geluid op de tv regelen. 

Meestal kan de tv dit via de Tosllink (optische audio) dat aan de soundbar doorgeven.

Als het kan, adviseer ik om de Soundbar met de HDMI kabel op HDMI 2 eARC van de tv te verbinden.

Dan kan je via de tv het geluid van de soundbar regelen. 

 

De spanning (volksmond stroom) van de luidsprekers afhalen, ik weet niet of dat helpt.

De spanning van de Arris VIP 2952 voor 2 minuten eraf halen helpt om hem te resetten. Maar of dat nodig is?


Beste Joop,

vandaag een HDMI kabel gehaald en aangesloten op de HDMI arc uitgang zoal je zei. Het werkt perfect!!! Bedankt voor deze tip !!! Dank