Skip to main content

Breng de KPN Mine afstandsbediening terug met Bluetooth

• February 23, 2025
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben iTV gebruiker vh eerste uur. Ooit begon KPN met Mine. Dat was een grote lelijke tv tuner via ADSL met een witte kleine afstandsbediening. Mijn ouders hadden m nog liggen. Helemaal vergeeld (ze roken overigens niet) omdat ie al 25 jaar oud is volgens mij. Maar het is een fantastische afstandsbediening. Nostalgisch maar zeer functioneel. Vroeger moesten mobiele telefoons maar ook afstandsbedieningen blijkbaar zo klein mogelijk. Tegenwoordig… KPN breng deze afstandsbediening svp met bluetooth weer terug. I love it. Alle knoppen zitten erop. Volume en mute zitten rechts aan de zijkant. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 23, 2025

Ieder z'n mening, maar ik vond juist die afstandsbediening een onmogelijk ding. Vooral de knopjes voor het terug- en vooruitspoelen vond ik veel te klein en ook veel te dicht bij elkaar geplaatst. 

Forum|alt.badge.img+2

Dat spoelen doe je tegenwoordig met die pijltjes naar links of rechts toch? Dat gaat hiermee perfect. Ik heb die zwarte, comfort, ook en daarop heb je geen vooruit en achteruit. Geen moment gemist. Gewoon met pijltjes. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 23, 2025

Ter info: je kunt de knopjes voor terug- en vooruitspoelen ook gebruiken om in de gids 24 uur terug of vooruit te gaan. En die knopjes geven bij herhaald indrukken ook andere spoelsnelheid.

(Daarom wat mij betreft ook erg jammer dat die niet op de Comfort+ zitten.)