Skip to main content

Ik heb een brief ontvangen dat ik mijn tv ontvanger moet omruilen omdat hij begin maart niet meer werkt. Ik heb momenteel twee Motorola VIP1853  ontvangers. In de brief staat hoe dat kan met een scan code en een link. kpn.com\omruilen.

Met beide kom ik bij een een servicetool die niet werkt. Oeps, er gaat iets mis. Vele malen over verschillende dagen geprobeerd maar steeds hetzelfde verhaal.

Overal op de site gezocht en uiteindelijk maar 0800 - 0402 gebeld. Die ginen kijken en: ja bij ons werkt ook niet. Blijven proberen. Doei!

Dus het lukt niet om mijn tv ontvangers om te ruilen. Uberhaupt vraag ik mij af waarom dit zo moeilijk moet zijn.

Iemand nog een tip voordat ik straks geen tv heb?

De Motorola 1853 is uit bij KPN.

Die kan je omruilen.

Via gratis 0800-0402 (vreemd dat ze je niet goed hielpen)

Of via deze site van KPN. (omruiltool)


De omruiltool voor vervangen Motorola vip1853 voor Arris vip2952 is deze en die staat ook in je mail:

http://kpn.com/omruilen (net gecheckt en werkt hier wel)

Die van @joop2011  is voor vervangen van defecte apparatuur.

Die ginen kijken en: ja bij ons werkt ook niet. Blijven proberen. Doei!

Gewoon nogmaals bellen. Dan tref je een ander. Sommigen lopen de kantjes er van af helaas.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)


Bedankt voor het antwoord,

 

de omruiltool werkt niet bij mij en overal de melding: oeps er gaat iets mis. Geprobeerd op meerdere laptops, op meerdere wifi netwerken en meerdere internet apps.

 

ga nog een keer bellen.


Gebruik je soms een ander modem dan Experiabox of Box12?


Voor die tool moet je verbonden zijn met je eigen Wifi netwerk, en met het KPN modem. Via een ander Wifi netwerk werkt het niet, en ook niet als je een ander modem hebt aangesloten zoals Peter al noemt. In dat geval kan je ons het beste bellen op 0800-0402 zoals hij en Joop al noemden, een collega kan dan direct met je meekijken naar het vervangen van de ontvanger.


Nee op eigen wifi van de kpn is het probleem (ndere ook). vanmorgen nog geprobeerd een keer. En hebben experiabox.

 

Strak maar weer bellen. Kreg gisteren melding dat per 5 maart tv niet meer werk.

 


Iedereen hartelijk dank voor de hulp. Wederom gebeld met 0800-0402 en ook hier bleef hij een error geven bij kpn alleen deze mevrouw maakte er goed werk van regelde dit handmatig intern.