Skip to main content

Hallo, ik wil even melden dat ik twee bugs heb gevonden in de vernieuwde kpn itv app. Het gaat over een bug dat de afspeel voortgang niet word opgeslagen wanneer je uit een opname of iets gaat en weer teruggaat dat het niet word hervat. De tweede bug due ik heb gevonden gaat over wanneer je iets kijkt in volledig scherm en de android meldingen venster dan naar beneden trekt dat de app dan uit de volledig scherm gaat. Beiden bugs heb ik ook gerapporteerd naar de email die aangeeft van de app in playstore, maar geen idee of daar naar word gekeken.

Beste @mstevens, heel goed dat je de feedback doorgegeven hebt. Dit komt zeker bij de juiste collega's terecht. Wist je dat je dit ook gemakkelijk in de app zelf kunt doen? Als je naar de instellingen gaat en aangeeft dat je niet tevreden bent, kom je in een feedback formulier. Voor een volgend feedbackrondje, kan je daar dus ook terecht! Dat gezegd hebbende, jouw eerste feedback punt is bekend. We hopen dit snel opgelost te hebben! En het tweede item: heb jij in je toestel toestemming gegeven voor het actief blijven van vensters? Dat kan via de instellingen van het toestel. Dan zou dat opgelost moeten zijn 🙂.


Ah oke, wist niet dat er een meld functie in de app zelf zit niet gezien namelijk. Maar blij dat ik het gemeld heb. Over die instelling, je heb het over de batterij optimalisatie ding? Want dat is uitgeschakeld op die app


Beste @mstevens, heel goed dat je de feedback doorgegeven hebt. Dit komt zeker bij de juiste collega's terecht. Wist je dat je dit ook gemakkelijk in de app zelf kunt doen? Als je naar de instellingen gaat en aangeeft dat je niet tevreden bent, kom je in een feedback formulier. Voor een volgend feedbackrondje, kan je daar dus ook terecht! Dat gezegd hebbende, jouw eerste feedback punt is bekend. We hopen dit snel opgelost te hebben! En het tweede item: heb jij in je toestel toestemming gegeven voor het actief blijven van vensters? Dat kan via de instellingen van het toestel. Dan zou dat opgelost moeten zijn 🙂.

@Marcia van KPN ziet ernaar uit met de nieuwe versie die vandaag uitgebracht is dat beiden problemen verholpen zijn nu.


Reageer