Skip to main content

Goedendag,
Van zulke melding zoals “CI Plus key Fail” stond bovenaan rode balkje op tv kreeg ik laatste 3 dagen te zien, heb ik niet verstand van.
Mijn model heet Arcadyan, HMB2260. 
Tv beeldt het prima goed uit, er zit verder geen storing in….wat kan ik om melding CI Plus key Fail weg te “poetsen”?
Groeten
Gera

Bent u ooit klant geweest bij Ziggo? Of andere kabel provider? Daan heeft u misschien nog een CI module achter in uw tv zitten. Die zou u eruit kunnen halen.


Goedemorgen @Gera Vonk-Huisjes, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :) 

 

Bent u ooit klant geweest bij Ziggo? Of andere kabel provider? Daan heeft u misschien nog een CI module achter in uw tv zitten. Die zou u eruit kunnen halen.

Afgaande op de melding die je te zien krijgt, is dit een goede tip die wordt gegeven. Heb je hier nog naar kunnen kijken en zo ja, is je probleem hiermee ook verholpen?


@Gera Vonk-Huisjes Heb je een Phillips TV? De DRM Warning moet je deactiveren.


Goedemorgen @Gera Vonk-Huisjes, is het je met de informatie die hier is gedeeld nog gelukt?


Nee, er is geen kaart te vinden. De DRM Warning moet ik nog uitpluizen, ik ben eenmaal niet computerkei, is het niet erg om rode balkje te blijven staan?
Groet Gera


@Gera Vonk-Huisjes Uit Phillips handleiding

Druk achtereenvolgens MENU, 1, 9, 9, 9, BACK. Nu komt er een speciaal menu. Ga naar beneden in de lijst naar DRM Warning.


Reageer