Skip to main content
Vraag

Code voor koppelen Aquasound TV staat niet in de lijst

• April 5, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb een Aquasound badkamer tv.  Kan iemand mij vertellen welke KPN tv code ik hiervoor kan gebruiken? zoadat ik met de kpn afstandsbediening ook de tv kan in- en uitschakelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2025

Dit is natuurlijk niet echt een merk. Je bent de eerste die het vraagt m.b.t. Aquasound. Dus ook die codes mag proberen. Niemand heeft dat verder kennelijk. 

Ik heb het wel gevonden. Dat is toch een Android-TV? Gebruik dan de kpn tv app. Die kan je downloaden uit de Play Store. 

En als de tv ook nog HDMI CEC ondersteunt zou je de TV+ Sagemcom DIW7022 tv ontvanger met de Aquasound afstandsbediening kunnen gebruiken. 

https://aquasound.eu/nl/badkamer-tv/

Deze komen natuurlijk van een van de tv fabrikanten af. Dus als je dié achterhaald...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Aquasount badkamer tv!

Oh, heb je écht een tv in jouw badkamer? Wat gaaf 😁 Ik moet zeggen dat dit, en ook het merk, ook voor mij nieuw zijn. Ben je er uit gekomen met de tips en suggesties van Peter?

Stel dat het toch wat lastig is met een tv-ontvanger en afstandsbediening en alles in je badkamer, misschien dat de TV+ app voor smart tv inderdaad een goed alternatief kan zijn. Daarover lees je hier meer: