Skip to main content

Onze afstandsbediening heeft het begeven. Wij hebben een kpn comfort+ ontvangen omdat mijn man visueel gehandicapten is en deze zelfstandig kan bedienen. Graag zouden wij  asap een nieuwe ontvangen. 

Volgens mij moet je hier zijn: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

Ik hoop dat het ondanks de feestdagen snel geregeld wordt, misschien heeft de helpdesk daar antwoord op: 0800-0402. Ik weet niet wanneer die vandaag bereikbaar zijn.


Dank voor de tip


@probleem7

0800-0402 is gratis.

Ik weet niet of ze tijdens de kerstdagen bereikbaar zijn. 

 

Wat is een KPN comfort + ontvanger?

Uit de titel begrijp ik dat u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt. En daar is momenteel alleen nog 1 type ab voor beschikbaar.

In 2024 heb ik begrepen komt er een eenvoudiger versie op de markt voor de DIW7022


Chapeau voor de KPN. Na melding van een kapotte afstandsbediening binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen die perfect werkt. Onze dank


Voor de geïnteresseerden: ik heb hier ook nog een vrijwel nieuwe Comfort+-afstandsbediening liggen die niet meer wordt gebruikt. Kan tegen alleen de verzendkosten eventueel worden opgestuurd.

Piet.