Skip to main content

Waarom kan ik sinds een aantal weken geen commerciële zenders meer ontvangen met de KPN app op mijn Samsung tablet? Zeer onhandig en frustrerend. Wanneer wordt dit opgelost door KPN?

Hoi @La France, welkom op ons forum!
Dit hoort natuurlijk gewoon te werken! Krijg je ook iets van een melding? Waar loop je precies tegenaan?

Werkt het via tv.kpn.com nog wel?


Overal goede ontvangst behalve op mijn Samsung tablet. Daar is zwart beeld sinds een paar weken bij commerciëlezenders. Heb al een aantal malen de app opnieuw geïnstalleerd maar dat biedt geen oplossing. Alleen NPO en RTL4 goede ontvangst. 


Goedemorgen,

Hier een vergelijkbaar probleem sinds de laatste update van KPN Itv. Op mijn Samsung tablet (Android 10) alles geüpdatet en gereset. Via Iphone werkt het prima. Internet ontvangst test gedaan ook prima.

Via de app krijg ik wel beeld op NPO 1,2 en 3. Op het moment dat ik bijv. RTL4 of Discovery wil kijken gaat het cirkeltje draaien en komt er geen beeld. Soms wel beeld maar gaat meteen op pauze en werkt dan niet meer. Geen foutmeldingen

Ga ik poging doen via tv.kpn.com krijg ik meteen de melding dat ik de resolutie moet aanpassen (wat niet gaat…..) of mijn externe beeldscherm moet ontkoppelen (die niet aanwezig is...)

Graag hoor ik wat de oplossing is.