Skip to main content

Goedendag  sinds kort  de nieuwste kastjes van kpn gekregen.

Nu steeds storing  haperingen  bij muziek afspelen over de soundbar  

 

 

 

Hoi @Hans d G . Ik heb iets meer context nodig. 

Muziek afspelen? Dan maak je gebruik van de radiofunctie van de ontvanger?  En geen storing bij het tv kijken?


Goedemorgen  .Klopt speel muziek  van de radio over de sound bar 

Hetzelfde probleem met muziek vanaf de tabled afspelen  naar de sound bar 

Het is niet constant soms valt het geluid even weg hapert. 

wifi testen gedaan geen verbetering daarna.

Zeker geen storing bij tv kijken 


Okay, dus je koppelt de soundbar ook wel eens aan de tablet? Gaat dat dan via bluetooth? Of heb je er een kabeltje tussen zitten?


 Koppeling is draadloos   ja via  bluetooth.zonder kabeltje 


Dan krijg ik het idee dat er ergens iets niet helemaal lekker gaat in de communicatie tussen jouw speaker en de apparaten.  Helaas heb ik daar verder weinig kaas van gegeten. 

Als je mogelijkheid hebt, de speaker eens ergens anders uittesten? Als het probleem meeverhuisd is het misschien verstandig om contact te zoeken met de leverancier van het apparaat.


Lees toch bij veel kpn mensen dit probleem het is begonnen na  montage van de nieuwste kastjes van de kpn .

groet H de Groot 

 


Lees toch bij veel kpn mensen dit probleem het is begonnen na  montage van de nieuwste kastjes van de kpn .

groet H de Groot 

 

Ik heb dezelfde opstelling als jij @Hans d G een Samsung soundbar voor de radio met een SP/DIF-kabel aan de KPN-decoder gekoppeld en binnen de decoder aangegeven dat het geluid ook daar naar toe moet en eigenlijk nooit probemen @Erwin van KPN 


Reageer