Skip to main content

Mijn HD tv-ontvanger doet het niet: geen output signaal op de HDMI. Kabel vervangen, ander kastje op de TV doet het wel dus daar ligt het ook niet aan. Reset-procedures e.d. drie keer uitgevoerd, net als de probleem-oplos-wizard. Heb me rotgezocht naar iets van klantcontact (chat/email) want het kastje lijkt mij defect en moet ongeruild worden. Waar/hoe kan ik contact opnemen met klantenservice?

Hallo ​@DvK01 ,

Je kunt voor direct contact met een KPN medewerker, contact opnemen via de telefoon, facebook of X.  De klantenservice is te bereiken op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. (Voor alleen storingen is er wel een 24/7 bereikbaarheid via 0800-0402.)

Tegenwoordig kun je ook op afspraak teruggebeld worden. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

Hoi ​@DvK01 welkom op de KPN Community. Is het allemaal nog een beetje gelukt? Heb je een nieuwe ontvanger kunnen bestellen met de tips die ​@Noordzee heeft gegeven?

Yep, het is gelukt! Terugbelafspraak gemaakt, en met servicemedewerker alles verder opgelost 😊😊

​@DvK01 Wat fijn dat het gelukt is 🙂 . Dan wens ik je een fijne dag en post in de toekomst gerust een wat als we je ergens bij kunnen helpen!

Reageer